Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با مهر، در خصوص عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر اظهار داشت: آبی‌پوشان برابر فولاد خوزستان نتیجه خوبی به دست نیاوردند و متأسفانه انتظاراتی را که از استقلال در این فصل می‌رفت را برآورده نکرده‌اند اما امیدوارم در هفته‌های بعد لیگ، استقلال بتواند با بازی‌های زیبا و نتایج خوبی که به دست می‌آورد، خود را به بالای جدول رسانده و در پایان هم به قهرمانی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دیدار استقلال برابر السد قطر گفت: بازی‌های آسیایی با داخلی تفاوت‌های بسیاری دارد، در لیگ قهرمانان هیچ‌کس حق اشتباه ندارد و همه باید بدون اشتباه و با قدرت بازی کنند تا بتوانند در تهران کار را تمام کرده و بازی برگشت در قطر را با یک مدیریت خوب و بدون شکست به پایان برسانند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: بازیکنان باید با آرامش کامل پا به این بازی بگذارند، استرس را از خود دور کرده و یک بازی منطقی را ارائه کنند تا بتوانند یک نتیجه خوب را در بازی رفت کسب کنند؛ البته هواداران هم در کنار آنان هستند و اجازه نمی‌دهند آنها احساس تنهایی کنند.

مظلومی تصریح کرد: استقلال با حریف سرسختی بازی دارد و باید یک دفاع منطقی را مقابل بازیکنان حرفه‌ای السد قرار دهد؛ البته خارجی‌های استقلال هم باید خودشان را نشان دهند تا بتوانند در ترکیب استقلال جایی ثابت پیدا کنند.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی هم گفت: الحاجی‌گرو در بازی قبل نشان داد می‌تواند رفته‌رفته بهتر شود اما هنوز از طارق همام و نیومایر، عملکرد خاصی ندیده‌ایم البته این دو بازیکنان خوب و قابلی هستند و مطمئناً اگر در استقلال با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند، می‌توانند در موفقیت‌های استقلال نقش مؤثری داشته باشند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که گفته شده است شما یکی از گزینه‌های سرمربیگری ماشین‌سازی تبریز هستید، افزود: چنین چیزی صحت ندارد، هیچ‌کسی با من صحبت نکرده و من از این موضوع بی‌خبر هستم.

مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: دوشنبه روز هواداران است، مطمئن هستم که آنان پرشورتر از قبل به ورزشگاه خواهند آمد و تیم خود را تشویق خواهند کرد تا استقلال بتواند به یک پیروزی خوب و پرگل مقابل السد قطر دست پیدا کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند