Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "قتل در اوقات خوشی" به کارگردانی "برایان هنسون" اکران بین المللی خود در سینما‌های امریکای شمالی را از امروز آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "قتل در اوقات خوشی" به کارگردانی "برایان هنسون" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که کارکنان برنامه کودکان در دهه هشتاد به قتل می رسند، یک کارآگاه LAPD برای بررسی پرونده مامور می شود و ولی اون بیش از پیش همه چیز را پیچیده می بیند در صورتی که اتفاقات ساده است.

ملیسا مک کارتی، الیزابت بنکس، مایا رودولف، لزلی دیوید بیکر، همک مادرا، رایان تران، میچ اسپیتس، آریل دوان، زک مورفی و استیو رول از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

"تاد برگر" فیلمنامه نویس مطرح هالیوود فیلمنامه "قتل در اوقات خوشی" را بر اساس داستانی با همین نام نوشته خود روی کاغذ آورده و این فیلم محصول مشترک چین و امریکا است.

برایان هنسون علاقه شدیدی به حضور عروسک ها در آثارش دارد و کارهای قبلی نیز مثل همین فیلم وام دار عروسک ها بوده است. عروسک ها در کریسمس، عروسک هایی از فضا و هزار تو از جمله آثاری هستند که هنسون آنها را کارگردانی کرده و عروسک ها نقش اصلی را عهده دار بوده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار هالیوود سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد

 ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینما‌های پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد