Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@07:28:04 GMT

بین نیمار و امباپه رقابتی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۰۷۵۴

بین نیمار و امباپه رقابتی وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، نیمار سال گذشته با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا به پی اس جی پیوست تا رهبر پروژه ای باشد که ناصر الخلیفی برنامه ریزی کرده و انتهای آن به قهرمانی چمپیونزلیگ می رسد. او فصل گذشته به هدف خود نرسید اما فوق ستاره برزیلی امیدوار است فصل جاری بتواند باشگاه پاریسی را به رویایش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینجاست که شاید کسی تصور نمی کرد که بازیکنی در پی اس جی بتواند درخشش نیمار را زیر سایه قرار دهد اما کیلیان امباپه این روزها بازیکن شماره یک پی اس جی و حتی بالاتر از نیمار محسوب می شود.

 

 

توماس مونیه، مدافع بلژیکی با رد هرگونه رقابت بین نیمار و امباپه گفت:« هیچگونه رقابتی بین این دو بازیکن وجود ندارد و هر دو برای یک هدف می جنگند؛ قهرمانی با پی اس جی در همه رقابت ها.

اینکه می گویند نیمار زیر سایه امباپه قرار گرفته، فقط برای فروش رفتن نشریات است. ما می توانیم خوشحال باشیم که چنین بازیکنانی را در تیم مان داریم. کیلیان همان کیلیان است. بازیکنی آرام، حرفه ای و شاداب. هر دو اندکی برتر از سایر بازیکنان هستند و این یک موضوع پذیرفته شده است.

البته هر دو در جام جهانی با یکدیگر برای قهرمانی رقابت داشتند که امباپه با فرانسه توانست این عنوان را کسب کند اما در باشگاه، هیچ رقابتی باهم ندارند و قرار نیست کسی ثابت کند که بازیکن بهتری است.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به لطف درخشش وینیسیوس جونیور از شکست مقابل بایرن مونیخ جلوگیری کرد.

اگر دو گل وینیسیوس نبود، بایرن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال را 2-0 شکست می‌دهد. این بازیکن برزیلی علیرغم گلزنی یکی از بهترین بازیکنان تیمش در خلق موقعیت بود.

این بازیکن برزیلی مورد تمجید یکی از اسطوره‌های فوتبال کشورش یعنی ریوالدو قرار گرفته که امیدوار است وینیسیوس به توپ طلا دست پیدا کند.

ریوالدو در مورد وینیسیوس گفت: "هموطن من بازیکن برتر امروز اروپاست. او در این فصل یکی از بازیکنان اصلی تیمش بوده و اشتیاق زیادی از خود نشان داده است. رئال با شیوه بازی او سازگار شده و در صورت قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا است، امیدوارم او به توپ طلا برسد.

او بدون اینکه قهرمان چیزی باشد، در حال حاضر بین سه بازیکن برتر جهان قرار دارد. حالا اگر مادرید هفته آینده بایرن را پشت سر بگذارد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، وینی شانس زیادی برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن فصل دارد."

دیگر خبرها

  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس