Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محسن افشانی از آن دسته بازیگرانی است که علاقه زیادی به فوتبال و پرسپولیس دارد. به بهانه نزدیک شدن بازی حساس این تیم مقابل الدحیل با این بازیگر سینما و تلویزیون گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید...
*بازی‌های پرسپولیس را در این فصل دنبال می‌کنید؟
من تا چند روز پیش ایران نبودم و نتوانستم بازی‌ها را کامل ببینم، ولی نتایج را دنبال کردم و می‌دانم پرسپولیس در رده سوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این تیم به روند خوب خودش برگردد و باز هم صدرنشین شود.
*تا جایی که می‌دانم تو در پرسپولیس با فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و مهدی طارمی رفاقت زیادی داشتی؛ سه بازیکنی که همگی از پرسپولیس جدا شدند.
بله من با محسن، فرشاد و مهدی رفاقت زیادی داشتم. البته هنوز با هم در ارتباطیم. راستش نمی‌دانم دلیل جدایی محسن از پرسپولیس چه بود، ولی فرشاد و مهدی حق داشتند برای آینده فوتبالی خود تصمیم بگیرند و امیدوارم در تیم‌های‌شان موفق باشند.
*ولی با توجه به محرومیت پرسپولیس، جدایی این نفرات تأثیرگذار به ضرر این تیم شد.
قبول دارم پرسپولیس نسبت به فصل قبل ضعیف‌تر شده، ولی باز هم بهترین تیم ایران است و در هر حالتی برای ما محبوب. مطمئنم هواداران پرتعداد پرسپولیس از تیم مورد علاقه‌شان حمایت می‌کنند.
*پرسپولیس با این وضعیت می‌تواند در لیگ برتر امسال قهرمان شود؟
بله، قطعاً پرسپولیس با همین تیم هم می‌تواند قهرمان شود. بازیکنان باکیفیتی در این تیم حضور دارند ضمن اینکه برانکو کارش را به خوبی بلد است و پرسپولیس باز هم مدعی اصلی قهرمانی است.
*پرسپولیس سه‌شنبه باید در یک بازی حساس مقابل الدحیل قطر به میدان برود. این دیدار را چطور می‌بینی؟
الدحیل تیم بسیار قدرتمندی است و فصل گذشته هم قهرمان لیگ قطر شده بود. قطعاً بازی مقابل این تیم آن هم در زمین حریف بسیار دشوار است، ولی امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب نتیجه قابل قبولی مقابل این تیم بگیریم و به دور بعد راه پیدا کنیم.
*نتیجه بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
دوست دارم پرسپولیس با گل علیرضا بیرانوند بازی را ببرد!
*علیرضا بیرانوند؟
بله دلم می‌خواهد پرسپولیس پنالتی بگیرد و علیرضا توپ را وارد دروازه کند.
*تو معمولاً زیاد به ورزشگاه می‌روی. الان جو استادیوم‌های ما چطور است؟
اصلاً خوب نیست. جو ورزشگاه‌ها بسیار بد است. وقتی در استادیوم سنگ و بطری می‌اندازند و چاقوکشی می‌شود، یعنی امنیت ندارد. تا الان تلاش می‌کردم وضعیت طوری شود که خانم‌ها هم بتوانند به ورزشگاه بیایند، ولی با این شرایط خودم هم جرأت نمی‌کنم به استادیوم بروم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس بازی بازیگر سینما و تلویزیون ایران مسلمان لیگ برتر قطر زمین چاقوکشی سینما بازیگر محسن افشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها ۵ هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در ۴ بازی از ۵ دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این ۵ هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این ۵ بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

کد خبر 849147 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم