Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یوناتن بت کلیا، دبیر فراکسیون ورزش و نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی، پیرامون نتایج کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا  به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه ورزشکاران کشورمان تا امروز نتایج خوبی کسب کرده‌اند و اهتزاز پرچم ایران در این آوردگاه مهم باعث غرور ملی مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدال کبدی بویژه در بخش بانوان بسیار ارزشمند بود چراکه آنها نشان دادند در کشور ما و از منظر نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه بانوان بسیار رفیع است و آنها در همه عرصه‌ها در سطوح بالا فعالیت دارند که ورزش یک نمونه و مثال بارز است و به نظر من بعد معنوی این مدال بسیار ارزشمند است. البته نشان بانوان ایرانی محدود به طلای کبدی نیست و سایر مدال‌های ملی پوشان کشور برای ما ارزشمند است و ما هم مانند مردم از تلاش غیورانه ملی پوشان رشته‌های مختلف خوشحالیم.

 دبیر فراکسیون ورزش در ادامه اظهار داشت: بنده پیش از این هم تاکید کرده بودم تک تک ملی پوشان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا پرچمدار کشور هستند و آنها برای ما نه فقط در ورزش بلکه در بخش فرهنگی نیز نماینده کشورمان به شمار می‌روند و امیدوارم موفقیت ورزشکاران ایران در این رقابت‌ها ادامه داشته باشد.

بت‌کلیا در پایان به بازی‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا هم اشاره و در این باره تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس در حال حاضر نمایندگان ایران در آسیا هستند و من امیدوارم هواداران با رعایت قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا از این دو تیم حمایت کنند و به عنوان یار دوازدهم در موفقیت آنها سهیم شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال خبرگزاری برنا پرسپولیس الدوحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، نبرد پرسپولیس و سپاهان به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران معروف شده. از همین جهت آمار و ارقام مربوط به این بازی هم به‌طور خاص‌تری زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

هم‌اکنون یکی از سوژه‌های داغ بازی امروز این است که پرسپولیس در ۵فصل گذشته در تهران موفق به شکست سپاهان نشده است.

آخرین‌بار سرخپوشان در لیگ هفدهم با ۲گل علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده توانستند سپاهان را در ورزشگاه آزادی ببرند.

جالب است بدانید سپاهان هم تا پیش از بازی رفت امسال، ۷فصل بود که نمی‌توانست پرسپولیس را در خانه ببرد. آنها بعد از برتری ۴-۲ لیگ پانزدهم، دیگر موفق نشده بودند در خانه مقابل قرمزها به برتری برسند که این طلسم در بازی رفت با گل رضا اسدی شکست. آیا امروز طلسم پرسپولیس هم می‌شکند؟

کد خبر 848620 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک