Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@07:03:20 GMT

همسر نقاش معروف سوژه شد +تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۱۳۷۳

همسر نقاش معروف سوژه شد +تصاویر

رکنا: نقاشی‌ها و طراحی‌های سالوادور دالی از همسرش و همین‌طور پرتره‌هایی که دیگر هنرمندان از او کشیده‌اند به نمایش گذاشته‌ شده است.

 النا ایوانوونا دیاکونووا معروف به گالا دالی، همسر سالوادور دالی (نقاش بزرگ سبک سوررئال) سوژه نمایشگاهی در بارسلونا شد.

 در این نمایشگاه که عنوانش "گالا سالوادور دالی: اتاقی برای خودش" است، نقاشی‌ها و طراحی‌های سالوادور دالی از همسرش و همین‌طور پرتره‌هایی که دیگر هنرمندان از گالا دالی کشیده‌اند به نمایش گذاشته‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گالا دالی یک هنرمند هنر مفهومی، نویسنده، روشنفکر و الهام‌بخش آثار هنری بود. تصویری از او در نمایشگاه روی دیوار رفته که او را به عنوان یک زنی که دنبال شهرت است نشان می‌دهد که برگزارکنندگان نمایشگاه می‌گویند این تصویر اشتباه رسم شده چون گالا به خاطر شهرت با دالی ازدواج نکرد.

گالا زمانی با سالوادور دالی ازدواج کرد که دالی همچنان یک هنرمند ناشناخته بود. بنابراین برگزارکنندگان نمایشگاه بارسلونا می‌گویند ازدواج گالا با دالی به خاطر این بوده که آن‌ها خواسته‌اند زندگی دو نفره خود را تبدیل به یک پروژه هنری کنند.

 

گالا دالی که متولد روسیه بود، در سال ۱۹۳۴ با سالوادور دالی ازدواج کرد. او پیش از آن یک بار دیگر ازدواج کرده بود. همسر اولش پل الوار، شاعر فرانسوی و از بنیانگذاران سبک سوررئال بود.

نمایشگاه "گالا سالوادور دالی: اتاقی برای خودش" تا اکتبر سال جاری در بارسلونا برپا خواهد بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پدر غیرتی مردی که سراغ مارال 13 ساله رفته بود را عقیم کرد + 

پلیس فتا پرونده مائده هژبری را پیچیده تر کرد / مصاحبه و احضار کار ما نبود!

دکتر ولایتی در سفر به مسکو دستگیر می شود؟!

درگیری مرگبار ماموران پلیس با معترضان روستایی در کازرون

دستگیری زنی که با لباس شب مقابل مسجدی رقصید + عکس

انتقادخیلی تند از صداسیما بخاطر مصاحبه با مائده 17 ساله در برنامه زنده + تصویر و صدا

نیت سلطان سکه چه بود؟!

اخراج یک خلبان بخاطر دست درازی به زن مسافر در خواب !+ عکس

نمی خواستیم قاتل روح الله داداشی اعدام شود طرفداراش اصرار کردند! + عکس

استقبال مردم ترکیه از شکیرا با باقلوای ترکی! +عکس

وقتی وارد پارکینگ شدم زنم را با مرد مکانیک در صحنه بدی دیدم+ عکس

وقتی 15 سالگی دخترم را به دنیا آوردم، مادرم از ترس آبرو به نام خودش برای او شناسنامه گرفت

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه نقاشی عکس سوژه هنرمندان نقاش عکس فیلم دختر ایران تهران فوتبالیست زن حوادث تهران اخبار تهران قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آن» با ساختاری متفاوت روی آنتن نسیم/ پشت صحنه را نمایش دادیم

فواد صفاریان پور درباره برنامه رمضانی شبکه نسیم که با نام «آن» روی آنتن می رود و ویژگی های این برنامه افطارگاهی به خبرنگار مهر بیان کرد: برنامه «آن» متناسب با افطار شبکه نسیم طراحی شده و درباره افرادی است که دچار اتفاقی در مسیر زندگی شان شده و توانسته اند آن اتفاق را به رویدادی اثربخش در زندگی خود و دیگران بدل کنند.

وی با اشاره به ساختار متفاوت این برنامه توضیح داد: این برنامه از ۲ بخش تشکیل شده است که بخش ابتدایی پیش از افطار پخش می شود و ادامه قصه بعد از اذان روی آنتن می رود. در بخش ابتدایی برنامه قسمت مهمی از روایت پشت صحنه برنامه، بررسی و به نمایش گذاشته می شود.

صفاریان پور اضافه کرد: معمولاً انتخاب مهمانان این برنامه ها براساس تحقیق و تحلیل و گفت و گوهای مختلف تیم پژوهش پیش می رود که مخاطب نمی تواند روی آنتن این فرایند را ببیند. این بار اما این تحلیل و گفت و گوها را در برنامه نشان می دهیم. صحبت هایی که مطرح می شود و اینکه چطور تیم به نتیجه می رسد و یک نفر را انتخاب می کند همه را در بخش اول برنامه می بینیم. در واقع روایت داستان توسط گروه سازنده در پشت صحنه شکل می گیرد.

این برنامه ساز تلویزیون عنوان کرد: همه ما تجربه زیسته ای داریم و زمانی که درباره سوژه ها حرف می زنیم به تحلیل می رسیم و سناریو برای ارایه به مخاطب پرداخت و آماده می شود. در واقع این گفت‌وگوها به انتخاب سوژه و روند دعوت و میزبانی از آنها کمک می کند اما اینها معمولاً در همان پشت صحنه برنامه ها اتفاق می افتد و حالا ما این پشت صحنه را به مخاطب نشان می دهیم.

وی درباره حضور صابر خراسانی شاعر اهل بیت (ع) نیز توضیح داد: صابر خراسانی میزبانی برنامه را بر عهده دارد و ماجرای سوژه برنامه را واکاوی می کند. او پلاتویی شبیه مجری ها ندارد و گفت‌وگوی اصلی او با سوژه بعد از اذان شروع می شود که عنوان این بخش هم می شود «بعد از آن» و گفت‌وگو با سوژه یا مهمان را در این بخش می‌بینیم.

صفاریان پور درباره انتخاب صابر خراسانی یادآور شد: صابر خراسانی راوی این سوژه ها و ماجراهاست. او سال هاست مدح و روایت بزرگان دین را داشته است و حالا در این برنامه فضایی دیگر را تجربه می کند.

فواد صفاریان پور نویسنده و کارگردان، سینا شعرباف و سیداحمد موسوی تهیه کنندگان، مسعود صنم مشاور کارگردان از عوامل اصلی این برنامه هستند.

کد خبر 6056238 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • این تصویر از داخل متروی تهران حسابی سوژه شد / عکس
  • سالی که مش صفر و نقاش کویرها را برد/هزار اقاقیا در چشم تو هیچ بود
  • لحظات جالب توجهی که عکاسان سوژه دوربین‌ها شدند
  • کیهان پیگیر مجازات زن درمانگاه قم که سوژه عکاسی طلبه جنجالی شد
  • (تصاویر) افتتاح هتل فوتبال به سوژه خنده تبدیل شد
  • کیهان پی‌گیر مجازات زن درمانگاه قم که سوژه عکاسی طلبه شد
  • مسی دو بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین را از دست داد
  • چهارنقطه ایران جزو سوژه‌های مسابقه معماری و شهرسازی قرار گرفتند
  • فیلم تبلیغی بازیکن عراقی با سوژه کارت قرمز فغانی
  • «آن» با ساختاری متفاوت روی آنتن نسیم/ پشت صحنه را نمایش دادیم