Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@02:42:01 GMT

بازیابی آسان اطلاعات در سیستم های ویندوزی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۱۴۴۹

بازیابی آسان اطلاعات در سیستم های ویندوزی

بسیاری از کاربران ویندوز برای بازیابی اطلاعات دستگاه‌های خود با مشکلاتی مواجه هستند و از این موضوع گلایه مندند. در همین راستا فعالان عرصه فناوری، نرم افزاری به‌ نام Remo Recover Windows ارائه داده‌اند که بسیار قدرتمند است و تا حد زیادی می‌تواند این مشکل را حل کند. میترا جلیلی خبرنگار

ایران آنلاین/این نرم افزار می‌تواند خیال شما را راحت کند که حتی اگر به‌صورت اتفاقی فایل هایتان را حتی از Recycle Bin ویندوز حذف کردید باز هم به آن دسترسی خواهید داشت و می‌توانید اطلاعات تان را بازیابی کنید چرا که یکی از امکانات آن، اسکن کل هارد درایو در عرض چند دقیقه برای بازیابی فایل‌های حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر باید گفت که بازیابی اطلاعات شما در سیستم‌های ویندوزی، به آسان‌ترین شکل ممکن امکانپذیر است و حتی می‌توانید این کار را با استفاده از ترکیب کلیدهای Shift+Delete انجام دهید.
پیش نمایش فایل‌ها قبل از بازیابی آنها، بازیابی اطلاعات از پارتیشن‌های فرمت شده حتی وقتی که شما ویندوز را دوباره نصب می‌کنید و همچنین الگوریتم‌های حرفه‌ای این نرم افزار، از قدرتمندترین تکنولوژی‌های بازیابی اطلاعات حذف شده روی ویندوزهای XPوVista، 7 محسوب می‌شود.
این نرم افزار همچنین می‌تواند بیش از 300 نوع فایل مختلف را براساس مشخصات خاص آنها تشخیص داده و بازیابی کند که در نوع خود بی‌نظیر است.

با کمک Remo Recover Windows حتی می‌توانید اطلاعات درایوها و پارتیشن‌های FAT16, FAT32, NTFS NTFS5 ,ExtFAT را نیز که فرمت شده‌اند، بازیابی کنید و جالب اینجاست که دامنه این توانمندی به درایوهای خارجی USB، کارت‌های حافظه فلش، درایوهای FireWire و iPod نیز می‌رسد.
از دیگر توانمندی‌های این نرم افزار می‌توان به الگوریتم‌های منحصر به فرد برای بازیابی عکس‌ها، موزیک و ویدئو و همچنین بازیابی عکس‌ها با فرمت RAW اشاره کرد. اگر شما هم علاقه‌مند به داشتن این نرم افزار هستید می‌توانید آن را به طور رایگان از وب سایت P30world.com دانلود کنید.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان سردشت دراین مراسم هدف از برپایی جشن ازدواج را هموار کردن زمینه‌ی ازدواج آسان برشمردو گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.   سرهنگ صمد محمد علیزاده افزود: سیاست گذاری جمعیتی یک موضوع با اهمیت است و اصلاح شیوه عملکرد جمعیتی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و باید در دستور کار قرار گیرد.   وی هم چنین گفت: استکبار به دنبال بی هویت کردن زنان و دختران هستندبه زنان و دختران جامعه توصیه می‌کنم که در زندگی با الگو‌هایی مانند حضرت زهرا (س) آشنا شوند و مانند آنان زندگی کنند.    در پایان این جشن خطبه عقد یک زوج جاری شد.

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟