Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@14:18:00 GMT

هندبالیست‌های ایران و عربستان درگیر شدند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۱۷۰۲

در جریان برگزاری آخرین دیدار هندبال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ میان بازیکنان ایران و عربستان درگیری رخ داد.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از خبرورزشی، در جریان برگزاری آخرین دیدار تیم ملی هندبال ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا میان بازیکنان ایران و حریف درگیری اتفاق افتاد.
این رقابت میان تیم ملی ایران و عربستان بود که با نتیجه ۳۰ بر ۲۳ به سود تیم ملی هندبال ایران به پایان رسید و ایران در رده پنجم بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اواسط بازی میان دو بازیکن درگیری اتفاق افتاد که سبب شد همه بازیکنان درگیر این موضوع شوند و اوضاع متشنج شد اما بعد از دقایقی کوتاه التهاب میان بازیکنان از بین رفت و بازی از سر گرفته شد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور

تیم هندبال فتح نماینده قم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور که مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها رسیده بود با کسب نتایج ضعیف از صعود به لیگ دسته اول بازماند.
تیم هندبال فتح در دیدار اول به مصاف پارس پویان بهبان رفت و با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ حریف خود را شکست داد. در دیدار دوم بازی را با نتیجه ۳۲ بر ۳۷ به تیم نجف‌آباد واگذار کرد؛ و در دیدار پایانی نیز در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ برابر تیم کات شاهرود شکست را متحمل شد.
لازم به ذکر است؛ چهار تیم کات نوین شاهرود و فتح قم از منطقه شمال و پارس پویان سوزیانا بهبهان و نجف‌آباد از منطقه جنوب به مرحله نهایی رسیده بودند تا تکلیف تیم‌ها برای صعود به لیگ دسته اول کشور مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند