Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@11:44:14 GMT

انتقام گرفتن درخت نخل از مردی که قصد قطع آن را داشت + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۱۷۴۱

انتقام گرفتن درخت نخل از مردی که قصد قطع آن را داشت + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک مرد در شهر اُقصُر در کشور مصر حین قطع کردن درخت نخل با اتفاق دردناکی روبه‌رو شد.

گفتنی است؛ برخلاف دیگر درختان که اگر سرشان را قطع کنند شاخ و برگ بیشتری می‌دهد، درخت نخل این‌گونه نیست، به طوری که اگر سر این درخت را قطع کنند خشک می‌شود و می‌میرد همچنین اگر چوب نخل را بسوزانیم هیچ زغالی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی درخت نخلی قطع می‌شود گویی انسانی به قتل رسیده و این به دلیل شباهت بسیار نزدیک و جالبی است که این درخت به انسان دارد.درخت نخل در ۱۶ سالگی بالغ می‌شود و ثمر می‌دهد و در پیری٬ دندان نخل که "تَوَخْتَکْ" نامیده می‌شود٬ می‌ریزد.

اگر هنگام جابه‌جایی سر نخل صدمه ببیند خشک می‌شود٬ چون در سر نخل ماده‌ای وجود دارد به نام"کَچ" که همانند مغز آدمی است. درخت نخل مثل آدم‌ها در آب خفه می‌شود و اگر آب از سر نخل بگذرد مرگ درخت نخل حتمی است. 

نکته جالب درباره درخت نخل این است که نخل‌ها عاشق همدیگر می‌شوند و این هم از صفات انسان‌هاست.

بیشتر بخوانید: روش خلاقانه برای بالا رفتن از درخت نخل! + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   حادثه وحشتناک حین قطع کردن درخت خرما + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری انتقامی سردار آزمون در ایتالیا

تیم رم پنج‌شنبه شب با حضور سردار آزمون به مصاف برایتون رفت و با وجود شکست یک بر صفر در انگلیس، به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا راه یافت. سردار آزمون که در بازی با برایتون یکی از نفرات ثابت رم بود، در بازگشت به ایتالیا تصاویری همراه با ادمین صفحه اینستاگرام این تیم منتشر و از عبارت انتقام استفاده کرد.

چند روز قبل بود که صفحه اینستاگرام باشگاه رم عکسی جالب را از آزمون به اشتراک گذاشت که او را با ژست خاصی نشان می‌داد. این موضوع هم باعث شد که خودش به این پست واکنش نشان دهد و او به شوخی کامنت گذاشت: «ادمین تو با من مشکل داری؟»

آزمون در بازگشت به شهر رم ادمین باشگاه را ملاقات کرد و به شوخی عبارت انتقام را درباره‌اش به کار برد.

دیگر خبرها

  • انتخابات روسیه؛ پوتین، مردی برای تمام فصول
  • رسول خادم مردی از دیار شرف و مردانگی؛ یک پهلوان زنده!
  • تراکتور در قزوین انتقام گرفت
  • دستگیری مردی که به سفارت روسیه در مولداوی حمله کرد (فیلم)
  • شمس آذر صفر-تراکتور ۲/ انتقام بازی رفت گرفته شد
  • پیروزی سپاهان برابرگل گهر/شاگردان مورایس انتقام بازی رفت راگرفتند
  • دستگیری مردی که به سفارت روسیه در مولداوی حمله کرد + فیلم
  • نساجی به دنبال انتقام از آلومینیوم
  • (عکس) استوری انتقامی سردار آزمون در ایتالیا
  • در روستاهای این کشور دیگر مردی وجود ندارد