Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ شیرمحمدی رئیس پلیس راه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ گفت: در حال حاضر ترافیک در آزاد راه های زنجان-قزوین و زنجان - تبریز پرحجم گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: در محور زنجان -خرمدره ،زنجان- بیجار ،ابهر - تاکستان و خدابنده - همدان  ترافیک صبحگاهی حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی ،تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ بیشترین علت تصادفات ر خ داده در محورهای مواصلاتی استان است، تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته یک تصادف فوتی و 11 تصادف جرحی با 12 مصدوم در جاده های استان زنجان گزارش شده است.

سرهنگ شیر محمدی  اضافه کرد: با توجه به افزایش حجم ترددها در محورهای استان زنجان از رانندگان خودرو‌ها درخواست با می شود رعایت سرعت مطمئنه و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده‌های استان تردد کنندو قبل از آغاز سفر استراحت کافی داشته باشند.

انتهای پیام/ن


وضعیت جاده های زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم) راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)