Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:44:11 GMT

وزیر کشور وارد کرمانشاه شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۲۴۵۲

وزیر کشور وارد کرمانشاه شد

کرمانشاه - ایرنا - 'عبدالرضا رحمانی فضلی' وزیر کشور در پی وقوع زلزله 5.9 ریشتری روز گذشته تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی ، روز دوشنبه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران استان از وزیر کشور در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی استقبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، وزیر کشور در این سفر یک روزه که همزمان با هفته دولت انجام می شود، علاوه بر پیگیری وضعیت زلزله زدگان و شرایط کرمانشاه و منطقه آسیب دیده پس از زلزله، از سایر طرح ها و پروژه های این استان نیز بازدید خواهد کرد.
افتتاح 2 هزار واحد مسکونی به صورت نمادین در روستای 'دره ژاله' ثلاث باباجانی، شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان و شرکت در جلسه شورای تامین از مهمترین برنامه های سفر وزیر کشور به کرمانشاه است.
زلزله ای به بزرگی 5.9 ریشتر ساعت 2 و 43 دقیقه و 25 ثانیه بامداد روز یکشنبه حوالی تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی را لرزاند.
مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران گزارش داد، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین بوقوع پیوست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: زلزله تازه آباد چهار واحد صد درصد تخریبی و 500 واحد تخریبی نوع 2 به جا گذاشته است.
مهرداد سالاری در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشترین خسارت زلزله مربوط به روستاهای 'چم زرشک' و 'پالان' ثلاث بوده است.
وی در خصوص آخرین وضعیت تلفات انسانی زلزله نیز گفت: 241 مصدوم به مراکز درمانی مراجعه کرده اند که بیشترین آسیب در اثر عجله حین خروج از منزل بوده و به صورت سرپایی مداوا شده اند.
سالاری از اعزام و بستری شدن هشت نفر خبر داد و گفت: یک پیرمرد نیز بر اثر سکته فوت کرده است.
شهرستان ثلاث باباجانی با 38 هزار نفر جمعیت در 136 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي وزير كشور زلزله96 كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد

نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت طالبان با یک هیأت بزرگ اقتصادی امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

پیش از این یک هیأت اقتصادی سی و دو نفری از افغانستان به سرپرستی ملا عبدالغنی برادر که در ترکیب آن سه وزیر و معاونان تعدادی از وزارتخانه‌ها حضور داشتند به ایران سفر کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش وارد خوزستان شد
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • تشدید مناقشات بین ایرلند و انگلیس بر سر مسئله مهاجران
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم