Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@14:47:37 GMT

بیش از ده طرح شهرستان نکا به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۲۵۳۲

بیش از ده طرح شهرستان نکا به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در هفته بنام شهیدان رجایی و باهنر از 11 طرح عمرانی خدماتی و صنعتی در شهرستان نکا بهره برداری شد.

با حضور خیریانپور معاون هماهنگی و توسعه اقتصادی استانداری مازندران این طرحها شامل استخر و سونای غربا با هزینه افزون بر 6 میلیارد تومان و بهره برداری از طرحهای هادی 4 روستای گلبستان ، کارکم ،دنگسرک و اطرب از بخش مرکزی با هزینه ایی افزون بر يک و نیم میلیارد تومان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همجنین روکش آسفالت بطول 4 کیلومتر محور گهرباران نکا با هزینه ایی افزون بر يک میلیارد و 900 میلیون تومان پروزه آب شیرین کن نبروگاه شهید سلیمی نکا با هزینه ایی بالغ بر 3 و نیم میلیارد تومان بهره برداری از مخزن 100 متر مکعبی آب شرب روستای بریجان با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان از دیگر طرحهایی بود که امروز در نکا به بهره برداری رسید.

افتتاح دیواره حفاظتی جهت تثبیت و جلو گیری از رانش در محور کرداب استخرپشت با اعتباری افزون بر 180 میلیون تومان ، افتتاح 2 واحد ساختمان و دفتر دهیاری در روستاهای سیدخیل در بخش هزار جریب و روستای چاله پل در بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر 220 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسیده است که برای این طرحها در مجموع 13میلیارد و 350 تومان هزینه شده است .

در هفته دولت در شهرستان نکا 55 طرح با هزینه ایی افزون بر 44 میلیارد تومان افتتاح می شود .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از در دست ساخت بودن هزار تخت بیمارستانی در سطح استان خبرداد و گفت: این واحدهای بیمارستانی ظرف امسال و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی جاودان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های حوزه درمان اظهار داشت:در حوزه زیرساخت‌های آموزش پزشکی، ما توسعه دانشکده‌های پزشکی شرق و غرب استان در شهرستان‌های میناب و بندرلنگه را داریم. 

وی با اشاره به لزوم توسعه تخت های بیمارستانی افزود: در این حوزه کارهای خوبی صورت گرفته و در حال توسعه تخت های بیمارستانی در بندرعباس و سایر شهرستانها از جمله میناب هستیم و حدود هزار تخت بیمارستانی ظرف مدت سال جاری و سال آینده به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در حوزه بهداشتی 55 پروژه در دستور کار قرار دارد که در صورت تامین منابع آماده و در اختیار مردم استان قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص وضعیت دفع پسماندهای بیمارستانی نیز اظهار داشت: در زمینه پسماندهای پزشکی در استان معاونت بهداشتی نظارت دارد و به 2 صورت انجام می گیرد در بخش دولتی و بیمارستان‌ها به وسیله دستگاه‌های پیشرفته این پسماند بی خطر می‌شود و حالت عفونی آنها از بین می‌رود.

جاودان گفت: در بخش خصوصی هم نظارت وجود دارد و بایستی مطب ها و درمانگاه‌ها با شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند قرارداد داشته باشند و برای دفع پسماندها باید مطابق مقررات عمل کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که مطب یا درمانگاهی این اقدامات را انجام ندهد برخورد قانونی از طریق معاونت درمان و نظارت بر درمان صورت می گیرد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد