Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر شهر رویدر از برگزاری همایش«پیاده روی بزرگ غدیر» تحت عنوان«مسجد تا مسجد» به مناسبت دهه امامت و ولایت خبرداد و گفت: تجلیل از سادات شیعه و اهل سنت از شاخص ترین برنامه های روز عید غدیر در این کانون است.

علی هاشم زاده، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر شهر رویدر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به تشریح برنامه های ستاد دهه امامت و ولایت شهر رویدر پرداخت و عنوان کرد: پیاده روی بزرگ غدیر با عنوان «مسجد تا مسجد» ساعت 8:30 روز پنجشنبه هشتم شهریورماه جاری از مسجد امام جعفر صادق(ع) دهنو رویدر آغاز و تا مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) شوادان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در پایان پیاده روی به قید قرعه جوایز ارزنده ای به برگزیدگان اهدا می شود، افزود: اطعام و مهمانی سفره پر خیر و برکت حضرت علی(ع) ظهر پنج شنبه هشتم شهریورماه در حسینیه قهربنی هاشم(ع) دهنو رویدر از دیگر برنامه های روز غدیر است.

 

هاشم زاده از برگزاری مسابقه خطبه خوانی غدیر راس ساعت 15 روز پنج شنبه هشتم شهریور ماه به عنوان یکی دیگر از برنامه های روز غدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر نام برد و اضافه کرد: مسابقه فوتبال چهار جانبه ولایت ویژه نوجوانان در زمین خاکی باشگاه دهنو جوان رویدر در روزهای چهارشنبه وپنج شنبه7 و 8 شهریورماه نیز بخش دیگری از برنامه هاست.

 

وی، آذین بندی و چراغانی کردن مساجد و کانون های فرهنگی هنری و منازل و برگزاری ایستگاه صلواتی را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: جشن  بزرگ «عید غدیر» همراه با مداحی مداحان اهل بیت(ع) وهنرنمایی هنرمندان وتجلیل از سادات اهل سنت و تشیع ساعت 20 روز پنج شنبه هشتم شهریورماه در کانون فرهنگی هنری الغدیر دهنو رویدر برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مجلس عید قربان اردبیل مسجد وحدت غدیر حج نماز جمعه دعای عرفه شهر رویدر بندرخمیر عید غدیر دهه امامت و ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن