Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@12:03:06 GMT

وداع پدر کشتی فرنگی آمل با دایره طلایی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۲۹۵۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرحوم قدرت الله عرب زاده مربی اسبق تیم ملی پیشکسوت کشتی فرنگی مازندران که از او به عنوان پدرکشتی فرنگی شهرستان آمل نیزیاد می شد، دیروز در 66 سالگی به علت نارسایی قلبی دربیمارستان امام رضا آمل درگذشت.
پیکر نخستین مربی کشتی فرنگی شهرستان آمل ساعت 10 صبح امروز از مقابل منزل آن مرحوم در کوچه اندیشه9 ،بلوارآیت الله یوسفیان به سمت آستان مبارک امامزاده قاسم(ع) تشییع وخاکسپاری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحوم عرب زاده مربی سازنده و پیشکسوت کشتی آمل ،که در دهه 70 تیم ملی کشتی فرنگی ایران باهمراهی وی در کسوت مربی، قهرمان مسابقات جام جهان پهوان تختی شد وبا بیش از 40 سال تجربه مربیگری در کشتی شهرستان ،حدود 4 سال گذشته به علت نارسایی قلبی ، هنگام تمرین دچار مشکل شد و به توصیه پزشکان این مدت از میادین دور بود.
قاسم رضایی نسل طلایی سالهای اخیر ودارنده دونشان طلا وبرنز المپیک و محسن حاجی پور ودیگر مربیان وفرنگی کار آملی برای مدت کوتاهی از تجربه های فنی این مربی با دانش بهره بردند.
از مرحوم عرب زاده سه پسر و دو دختر به یادگارمانده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کشتی فرنگی عرب زاده آمل تیم ملی مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
این مسابقات در برنامه «دایره طلایی» از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • کلمه تاریخ‌ساز برازنده میرزازاده است
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟