Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه همدان با بیان اینکه امروز اجلاس آسیایی ۲۰۱۸ در همدان با حضور معاون اول آغاز  می‌شود، اظهار داشت: در این اجلاس ۳۳ کشور از کشورهای آسیایی به همراه مهمانان داخل کشور حضور دارند.

وی بیان کرد: گروه‌های شرکت‌کننده در این اجلاس در قالب تورهایی از اماکن تاریخی و گردشگری استان بازدید می‌کنند و فردا پنل‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف برای معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی  امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: بیانیه پایانی اجلاس گردشگری آسیایی نیز روز هفتم شهریورماه در جوار آرامگاه بوعلی سینا قرائت خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهمانان اجلاس در گروه‌های مختلفی از شهرستان‌ها نیز بازدید خواهند کرد، در خصوص تمهیدات صورت گرفته برای تأمین امنیت اجلاس نیز بیان کرد: استان همدان از استان‌های امن کشور است و هیچگونه تردید یا مشکل خاص امنیتی نداریم.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر برگزاری برنامه با نظم و انسجامی خاص؛ یادآور شد: اینکه همدان پایتخت گردشگری آسیا نام گرفته، نشات گرفته از آرامش و امنیت بالایی است که پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین دارد و این آرامش ریشه در پیشینه قوی همدان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان نیز با تأکید بر اینکه «همدان ۲۰۱۸» را برای توسعه استان می‌خواهیم و می‌تواند در توسعه استان نقش کلیدی داشته باشد، افزود: تمام توان استان برای برگزاری هرچه بهتر رویداد بسیج شده است.

سید اسکندر صیدایی با تأکید بر اینکه استقبال خوبی از ناحیه دولت مردان، مردم و رسانه‌ها از این رویداد صورت گرفته است، افزود: همدان در سه بعد منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی توانایی‌های خود را نشان خواهد داد.

وی اضافه کرد: رویداد «همدان۲۰۱۸» می‌تواند زمینه‌ای برای استفاده از توان استان و سرمایه‌گذاری برای استان و انعقاد تفاهمنامه‌های مختلف برای توسعه استان باشد و منجر به توسعه استان خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با تأکید بر اینکه این برنامه از حیث اعتباری پشتیبانی می‌شود و مشکل اعتباری ندارد، گفت: با توجه به اینکه این برنامه آبروی کشور و استان است امیدواریم به خوبی برگزار شده و منشأ توسعه برای استان باشد.

همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال ۲۰۱۸، پنجم تا هفتم شهریورماه میزبان اجلاس گردشگری کشورهای آسیایی است.

کد خبر 4385917

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان همدان 2018 مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان احتکار شهرکرد مشهد عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بوابة الاهرام، طرح جدید اداره امور مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) با عنوان «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید، اتمام حفظ و یادآوری حفظیات قرآنی به ۶ زبان عربی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، مالایی و هوسایی است و پس از یادگیری کامل، گواهینامه و اجازه قرائت با سند متصل از سوی معلمان دارای مجوز در علم قرائت به قرآن‌آموزان اعطا می‌شود. این خدمت با هدف اینکه مرجع نخست در آموزش قرآن کریم باشد، راه‌اندازی شده است.

مقرأة الحرمین با هدف سهولت در آموزش کتاب خدا و یادگیری ترتیل قرآن برای کسانی که تمایل دارند در هر زمان و مکانی با استفاده از فناوری جدید و اجرای بهترین روش در آموزش قرآن کلام وحی را فرا بگیرند، اجرا می‌شود و به حجاج و عمره‌گزاران نیز فرصت آموزش قرائت صحیح قرآن کریم را می‌دهد و به آنان گواهینامه و اجازه قرائت اعطا می‌کند.

این طرح دارای برنامه‌های متعدد آموزشی از جمله تصحیح قرائت، حفظ، یادآوری محفوظات، یادگیری تجوید، اصول قرائات، جلسات تلاوت قرآن، پیگیری آموزشی و جلسات پخش زنده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح، از طریق تارنمای اینترنتی مقرأة الحرمین به نشانی maqraa.gph.gov.sa یا از طریق نرم افزار‌های (اپلیکیشن)‌های طراحی شده اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • یازدهمین جلسه دادگاه منافقین آغاز شد