Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتصاب دکتر محمدمهدی طهرانچی به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نوریان دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتصاب دکتر محمدمهدی طهرانچی به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن پیام نوریان آمده است: بدین‌وسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی توسط اعضای محترم هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

نوریان در بخش دیگری از این پیام آورده است: رجاء واثق دارم با توجه به توانمندی، تعهد، دانشگری و ولایت‌مداری حضرتعالی با ایجاد وحدت، یکپارچگی و همسویی در مجموعه مدیریتی دانشگاه و ارائه یک برنامه راهبردی منسجم در حوزه‌های مختلف، دانشگاه آزاد اسلامی را به‌سوی تعالی و بالندگی هر چه بیشتر به‌ویژه در جهت ارتقای کیفی آن منطبق با اهداف عالیه انقلاب اسلامی، منویات رهبری معظم(مدظله العالی) و تدابیر ریاست محترم هیأت مؤسس و امنا، رهنمون سازید. مجموعه دبیرخانه هیأت مؤسس آمادگی دارد در کنار وظایف نظارتی خود، همه تجربیات و مطالعات ذی‌قیمت موجود و هرگونه بذل مساعدت در موضوعات آینده‌پژوهی را در اختیار قرار دهد. تداوم توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه ذات اقدس احدیت مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/4040

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • تحول بی‌واسطه با مردم