Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@18:30:26 GMT

پایان ماموریت کاروان قرآنی نور در سرزمین وحی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۳۵۱۹

پایان ماموریت کاروان قرآنی نور در سرزمین وحی

اعضای کاروان قرآنی نور پس از یک ماه اجرای برنامه در سرزمین وحی در دو مرحله به میهمن اسلامی ایران باز می‌گردند. ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

 به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اتمام مناسک حج، کاروان‌های اعزامی به سرزمین وحی به تدریج به کشورهای خود باز می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برخی از کاروان‌هایی که به اصطلاح مدینه دوم هستند، پس از گذراندن اعمال واجب حج در شهر مکه، به مدینه سفر می‌کنند و با فاصله چند روزه، شهر پیامبر(ص) را ترک می‌کنند.

کاروان قرآنی نور که امسال با 20 قاری، حافظ و گروه همخوانی همراه حجاج به عربستان مشرف شده‌اند، پس از اجرای برنامه‌های متنوع و قابل توصیف در میان حجاج، کار خود را در سرزمین وحی به پایان رساندند.

با گذشت یک ماه از ماموریت کاروان شهدای قرآنی منا در شهرهای مقدس مدینه و مکه، آخرین جلسه هماهنگی اعضای این کاروان روز شنبه 3 شهریورماه برگزار شد.

علی قاسم‌آبادی سرپرست کاروان قرآنی نور که در آخرین روزهای اعزام این کاروان، جایگزین احمد ابوالقاسمی شد، با تشکر از همکاری اعضای کاروان، گزارش مختصری از فعالیت‌های قرآنی انجام شده و بازخورد آن‌ها در کاروان‌های زائران به بعثه مقام معظم رهبری ارائه کرد.

وی در میان اعضای کاروان نور، سطح رضایت‌مندی بعثه مقام معظم رهبری از فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

بنا بر این گزارش، آقایان موحدی، زاهدی، زینلی، معتمدی، علیزاده، حسینی، خزایی و قاسم‌آبادی طبق زمان‌بندی مشخص از 4 تا 14 شهریورماه برای ادامه کار به مدینه اعزام خواهند شد و آقایان فردفانی، شعبانی، نظریان، کرمانی، مقدمی، موسوی، سلیمانی و گروه مدیحه سرایی میعاد در بازه زمانی 5 تا 11 شهریورماه به میهن اسلامی باز خواهند گشت.

انتهای پیام/

R1444/P1439/S4,37/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد

 با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال، علی خطیر از سمت خود در استقلال برکنار شد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار شده است که پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد این موضوع صحت داشته و خطیر به پایان دوران کاری خود در استقلال رسید.

    امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد که طی آن، مهدی افضلی، فرشید هاشم سمیعی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم به پایان همکاری با علی خطیر گرفتند.

    ظاهرا علت تصمیم امروز اعضای هیئت مدیره استقلال، واریز مبلغ50 میلیارد تومان به حساب اعضای تیم آن هم بدون دریافت مجوز از مالکان جدید بوده است.

اعضای هیئت مدیره استقلال ضمن تشکر بابت تلاش‌های علی خطیر طی دوران حضور در این باشگاه، به همکاری خود با وی پایان دادند.

در نهایت تصمیم بر این شد که فرشید سمیعی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست بازیکنان استقلال خطیر را فراری داد باورنکردنی! سومین اتهام جعل به مدیرعامل استقلال

دیگر خبرها

  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است