Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس فوتبال ایران گفت: کادر فنی تیم امید صاحب تجربه شده و باید آسیب‌شناسی صورت گیرد و نباید این کادر را برای مسابقات انتخابی المپیک تغییر داد.

اکبر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عملکرد تیم فوتبال امید ایران در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: در ابتدا باید این نکته را یادآور شد که هدف‌گذاری کادر فنی و مسئولان کسب تجربه در مسابقات و ایجاد آمادگی بیشتر برای مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: متاسفانه این تیم بسیار دیر جمع شد، کادر فنی و بازیکنان بسیار دیر کار خود را شروع کردند و زمانی که تمام تیم‌ها در حال انجام بازی‌های تدارکاتی بودند، کادر فنی ما در حال انتخاب بازیکن برای تیم فوتبال امید بودند که منجر به از دست دادن زمان برای انجام تمرین شد.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص بازی‌های تیم فوتبال امید در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی گفت: از همان اول هم مشخص بود که رقابت برای صعود از گروه بین ایران و عربستان است. ما در ابتدا مقابل عربستان نتیجه مساوی کسب کردیم و در بازی بعد کره‌شمالی را با بازی خوب شکست دادیم.

وی ادامه داد: مهمترین تصمیم و چالش کادر فنی تیم امید بازی برابر میانمار بود که بهتر بود که تصمیم در مورد این بازی رسانه‌ای نمی‌شد. قرار شد از تاکتیک باخت استفاده شود که نباید رسانه‌ای می‌شد چرا که منجر به ایجاد فشار و استرس بر روی بازیکنان تیم امید شده بود و در ادامه هم شاهد بودیم که عربستان در این زمینه حرفه‌ای‌گری کرد.

محمدی در ادامه اظهار داشت: اگر با رویکرد کسب تجربه قدم به این بازی‌ها گذاشتیم باید بدون استرس مقابل همه حریفان بازی می‌کردیم و نیازی به ایجاد تاکتیک باخت نبود. اگر من خودم مسئول تیم فوتبال امید بودم به بازیکنان اجازه می‌دادم که کار خودشان را انجام دهند تا تجربه کسب کنند.

وی در خصوص وضعیت کادر فنی تیم امید گفت: به اعتقاد من کادر فنی صاحب تجربه شده است و باید آسیب‌شناسی صورت گیرد تا نقاط ضعف برطرف شود اما نباید این کادر را برای مسابقات انتخابی المپیک تغییر داد.

محمدی در پایان در خصوص نحوه رفتار با اسدی بازیکن خاطی تیم امید خاطرنشان کرد: من از جزئیات اتفاقات افتاده خبر ندارم، اما بهتر بود نوع برخورد با اسدی رسانه‌ای نمی‌شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدی تیم ملی ایران بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان

طرفداری| تمرین روز شنبه پرسپولیس در قالب دو گروه برگزار شد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.  بازیکنان اصلی بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند.

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود.  امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کنند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه