Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@04:40:07 GMT

مدیران و کارمندان نمونه تالش تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۴۴۱۲

مدیران و کارمندان نمونه تالش تجلیل شدند

آستارا - ایرنا - مدیران و 90 کارمند نمونه دستگاه های اداری تالش به مناسبت هفته دولت در آئینی مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار تالش شامگاه یکشنبه در آئین تجلیل از کارمندان نمونه در فرمانداری این شهرستان گفت: فلسفه وجودی کارمندان، خدمت به مردم است و شهیدان رجایی و باهنر، بهترین الگوها برای کارکنان دولت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید عیسی مهدوی افزود: در نظام جمهوری اسلامی مدیران خدوم و شایسته بسیارند و باید حساب افرادی که غرق در محاسبات دنیایی هستند، از مدیران انقلابی و نمونه جدا شود.
وی ادامه داد: در هفته دولت امسال 315 طرح عمرانی و اقتصادی در تالش به بهره برداری می رسد و این طرح ها نسبت به طرح های هفته دولت سال قبل، از نظر تعداد و میزان اعتبارات افزایش یافته است.
مهدوی بیان کرد: تاکنون بیش از سه هزار و 600 متقاضی تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند و مشمول دریافت تسهیلات هستند و با اجرای طرح های آنها، حدود 800 شغل پایدار ایجاد و موجب رونق تولید و حمایت از کالای داخلی خواهد شد.
در این همایش مرتضی مختاری مدیر اداره آموزش وپرورش، سید علی موسوی مدیر جهاد کشاورزی، حامد قلی پور شهردار چوبر، سیروس هدایتی نژاد مدیر امور توزیع برق، اکبر صیاد مدیر امور آبیاری غرب گیلان، سهراب سلطانی رئیس اداره شیلات، رامبد مرتضایی رئیس دامپزشکی، علی احمدی رئیس جمعیت هلال احمر، افشین حمید نژاد رئیس اداره هواشناسی، غلامحسین بخت شاهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، مریم آقابابایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و شهلا ابراهیمی رئیس کانون پرورش فکری کودکان تالش و 90 کارمند نمونه ادارات و کارکنانی از خانواده های شاهد و ایثارگر این شهرستان تجلیل شدند.
از دوم تا هشتم شهریور ماه، هفته دولت است.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هفته دولت گيلان تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر دریافتی ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد

طبق مصوبه دولت سقف خالص پرداخت ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال ۱۴۰۳، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، به تصویب دولت رسید.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

سقف خالص پرداخت ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان تعیین شد.

کد خبر 740005

دیگر خبرها

  • حداکثر حقوق مدیران دولتی تعیین شد
  • اعلام ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت مشخص شد + سند
  • حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • حداکثر حقوق ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • حداکثر دریافتی ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد
  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود