Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اندونزی، نهمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز(دوشنبه) آغاز شده است که در سومین روز از مسابقات کاراته، بهمن عسگری نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کاراته در فینال بازی‌های آسیایی با شکست نماینده عربستان به دومین نشان زرین کاراته در جاکارتا دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این مدال طلا کاروان ورزش ایران در جدول رده بندی مجددا به رتبه چهارم بازگشت.

بهمن عسگری نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده کاراته افغانستان رفت.این دیدار پیش از پایان وقت قانونی با نتیجه 8 بر صفر به سود عسگری به پایان رسید.

عسگری در دومین مبارزه خود به مصاف «خان گاخیگو» مغولستانی رفت و پیش از اتمام وقت قانونی مبارزه موفق شد که دومین حریف خود را نیز 8 بر صفر شکست بدهد. بهمن در یک چهارم به مصاف «پونگ سای » از تایلند رفت و این دیدار نیز با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده کشورمان تمام شد و  نماینده کشورمان راهی نیمه نهایی شد. عسگری در نیمه نهایی با «وی چونگ سو» از چین مبارزه کرد و در پایان با رای داوران به برتری دست یافت و راهی فینال بازی‌های آسیای شد. (عسگری صفر (برنده در هانتی) "سو ویچون" از چین تایپه صفر)، عسگری در فینال با "رائف الترکستانی" از عربستان دیدار کرد و این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید تا دومین مدال طلای کاراته ایران به سینه بزند.

 

بهمن عسگری نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی مردان کارته کشورمان در اولین سابقه حضور خود در بازیهای آسیایی موفق شد مدال زرین طلا را از آن خود کند. مهمترین اتفاقی که در مبارزات وزن75- کیلوگرم رخ داد این بود که عسگری در دیدار مقابل نماینده افغانستان و مغولستان موفق شد پیش از پایان وقت قانونی مبارزه حریفان خود را هشت بر صفر شکست دهد. بهمن در سومین مبارزه خود نیز موفق شد، بدون دادن حتی یک امتیاز نماینده تایلند را در پایان وقت قانونی 2 بر صفر شکست دهد و در چهارمین مبارزه و در نیمه نهایی نیز علی رغم اینکه هیچ امتیازی رد و بدل نشد اما بهمن با توجه به تجربه‌ای که داشت موفق شد مبارزه زیبای را از خود به نمایش بگذارد و داوران را مجاب کرد که در پایان وقت قانونی به او رای دهدند و با راهی هانتی برنده این دیدار شد و به فینال بازی‌‌ های آسیایی راه یافت. 

بهمن عسکری دارنده مدال طلا جوانان جهان 2009، مدال طلا امیدهای جهان 2011، 2 مدال طلا قهرمانی آسیا 2013 و 2017، 3 مدال طلا، 4 مدال نقره و 2 مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان در سال‌های 2013 تا 2018 را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!