Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:05:24 GMT

طرح آبرسانی به بیضای سپیدان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۴۷۵۴

طرح آبرسانی به بیضای سپیدان به بهره برداری رسید

مهندس محمد علی قلندری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس دوشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: این پروژه شامل حفر، تجهیز و برق رسانی یک حلقه چاه و اجرای 1500 متر خط انتقال آب با استفاده از لوله های فلزی به قطر200 میلیمتر است.
وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه دو هزار خانوار از مزایای آبرسانی آن بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب فارس گفت: 173 میلیارد ریال برای بهره مندی 10 شهر استان از طرح های آبرسانی شهری و همچنین خط انتقال آب، حفر و تجهیز چاه صرف شده است که این طرح ها در هفته دولت افتتاح می شود.
قلندری اظهار داشت: در این هفته همچنین شاهد بهره برداری از 21 کیلومتر خط انتقال آب، حفر و تجهیز 8 حلقه چاه آب شرب و 18 کیلومتر اصلاح شبکه آبرسانی خواهیم بود.
وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها و پروژه های آبرسانی که با اعتباری بالغ بر 173 میلیارد ریال اجرا شده است جمعیتی بالغ بر 85 هزار نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.
قلندری با اشاره به وضعیت نگران کننده منابع آب موجود در دسترس و خشکسالی های مستمر در سالهای اخیر و کاهش قابل ملاحظه بارندگی ها در چند سال گذشته در استان فارس، اظهار داشت: هر روز فاصله منابع آب در دسترس شهرها دورتر می شود و خشکسالی بر کیفیت و کمیت آب اثر گذاشته از این رو تنها راه برون رفت از بحران کمبود آب ، مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب است.
دوم تا هشتم شهریورماه هر سال به نام هفته دولت نامگذاری شده است. در این هفته ضمن تبیین خدمات دولت و بهره برداری از طرح های مختلف، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که هشتم شهریورماه 1360 در انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقین به شهادت رسیدند، گرامی داشته می شود.
6113 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان فارس برق خشکسالی شرکت آب و فاضلاب صرفه جویی در مصرف رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال