Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده یگان ویژه انتظامی تهران بزرگ با اشاره به بازی امشب تیم‌های استقلال و السد قطر در ورزشگاه آزادی گفت: در جلسه هماهنگی این بازی مقرر شد که حمل هرگونه اشیای ممنوعه، پرتابی، محترقه و لیزر توسط هواداران ممنوع است و در صورت استفاده، تیم استقلال با محرومیت و جریمه مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدابراهیم سلمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یگان ویژه تأمین امنیت ورزشگاه و هواداران را در بازی امشب استقلال و السد قطر برعهده دارد، توضیح داد: عده‌ای از هموطنان، از دیگر شهرها، از دیشب با خودروی شخصی به ورزشگاه آمده بودند که نیروهای یگان ویژه امنیت آنان را برقرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از ساعت ۷ صبح امروز هم، همکاران بنده در استادیوم مستقر شده‌اند و از ساعت ۱۲ درب‌های استادیوم به روی هواداران باز خواهد شد.

جانشین فرمانده یگان ویژه انتظامی تهران بزرگ با اشاره به جلسه هماهنگی این بازی اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد، بر ممنوعیت حمل هرگونه اشیای ممنوعه، پرتابی، محترقه و لیزر توسط هواداران تاکید و گفته شد که در صورت استفاده، تیم استقلال با محرومیت و جریمه مواجه خواهد شد.

سلمانی تاکید کرد: با توجه به اینکه اگر تیم استقلال بازی مقابل السد را ببرد، در دور بعدی نیز شاهد میزبانی این تیم خواهیم بود، به هواداران توصیه می‌کنیم با رفتارهای خود باعث محرومیت تیم استقلال نشوند.

انتهای پیام/4009/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «ورود خروج ممنوع» از پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم داستان یک روحانی است که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود. او در برخورد با زندانیان متوجه نحوه رفتار آنها شده و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود.

فیلم «ورود و خروج ممنوع» اثری کمدی به نویسندگی و کارگردانی امید آقایی جلیانی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده در سال ۱۳۹۸ است که از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، مرتضی علی  آبادی بازیگران فیلم هستند.

این فیلم با قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در بخش «سینما آنلاین» از ساعت ۸ شب فردا ۹ فروردین ماه در فیلم نت عرضه می شود. برای تماشای فیلم نیازی به خرید اشتراک نیست و تنها باید بلیت فیلم را خرید.

دیگر خبرها

  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد
  • لیزر را جمع کنید: مودریچ را کلافه کردند! (عکس)‏
  • ورود روس‌ها به استرالیا ممنوع می‌شود
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • کشف اشياء عتيقه در رودبار
  • ویدیوی احساسی از سردار آزمون و هوادار ویژه استقلال
  • برنامه پلیس انگلیس: سفر هولیگان‌ها به یورو ممنوع