Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@09:13:52 GMT

شهادت بازیگر فیلم های پورن در دادگاه علیه ترامپ

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۴۹۲۷

شهادت بازیگر فیلم های پورن در دادگاه علیه ترامپ

به گزارش واشنگتن اگزمینر، «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم‌های مستهجن که با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا رابطه غیراخلاقی داشته است اعلام کرد آماده است در کنگره سوگند یاد کند و درباره حق السکوت ۱۳۰ هزار دلاری که از وکیل ترامپ گرفته شهادت دهد.

دنیلز که نام واقعی‌اش «استفانی کلیفورد» است در مصاحبه با «میرور» گفت: «اگر دونالد ترامپ کار‌هایی که نباید در زمان برگزاری تبلیغات انتخاباتی‌اش انجام می‌داد انجام داده باشد باید استیضاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر او قانون را نقض کرده است باید مثل افراد عادی بازداشت شود».

استورمی در ادامه گفت: «من با خوشحالی شهادت می‌دهم تا اثبات کنم داستانم درست است. من همیشه گفته‌ام حقیقت مهم‌ترین موضوع است و به همین دلیل این ماجرا را برملا کردم. حالا که حقیقت بیان شده عدالت باید اجرا شود».

دنیلز در حالی در کنگره شهادت می‌دهد که «مایکل کوهن» وکیل ترامپ سه شنبه گذشته در دادگاه فدرال به ارتکاب ۸ فقره جرم مالی محکوم شد.

دنیلز گفته است عمومی کردن این پرونده پیامد‌های غیرمنتظره‌ای برای او در پی داشته است. به طوریکه او در ماه مارس پس از اینکه به مرگ تهدید شد دو محافظ برای خودش استخدام کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فیلم های پورن دادگاه ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا: درگیری در غزه «جنگ علیه زنان» است

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: «جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است.»
 
این آژانس نسبت به شرایط وخیم نوار غزه هشدار داد و اشاره کرد که 15 هزار و 500 زن باردار یا شیرده با محدودیت‌های شدید در دسترسی به آب و ملزومات بهداشتی مواجه هستند.
 
همچنین در شش ماه گذشته از آغاز جنگ اسرائیل علیه غزه بیش از 10 هزار نفر از زنان به شهادت رسیده‌اند.
 
وزارت بهداشت غزه در آخرین آمار خود از تلفات ویرانگر تجاوزات مداوم اسرائیل اعلام کرد که تا کنون 34 هزار و 654 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که اکثر آنها زن و کودک هستند. همچنین 77 هزار و 908 نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • آنروا: درگیری در غزه «جنگ علیه زنان» است
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم