Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، بهنام نظری در اولین جلسه شورای جهادی ناحیه بسیج دانشجویی البرز که با حضور اعضای اصلی هیئت رئیسه  شورای جهادی در سالن جلسات ساختمان شهیدان بیگی برگزار شد ، اظهار داشت : امروز مهمترین مسئله وحدت است و بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری این مسئله باید سرلوحه تمام کارگزاران نظام قرار گیرد که البته این وحدت نه صرفا در بین مسئولان بلکه بین مردم و مسئولان باید به وجود بیاید و این مهم جز با کسب رضایتمندی مردم ممکن‌ نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازندگی ناحیه بسج دانشجویی استان البرز با اشاره به نظام نامه ی شورای جهادی گفت: در راستای اجرای طرح اعتلای بسیج سازندگی با الگو گیری از این نظام نامه، باید اساس نامه هآیی هم برای کارگروه های تخصصی تهیه و تنظیم کرد تا جهادگران با استفاده از این نظام نامه و اساس نامه راه خدمت رسانی مستمر و اثرگذار را برای دیگران جهادگران هموار کنند.

وی با بیان اینکه اتحاد فکری و انسجام عملی در بین جهادگران و گروه های جهادی باید حفظ شود ، گفت : جوانان مؤمن و انقلابی با اتحاد فکری و انسجام عملی، جریان ساز می شوند .

نظری در پایان خاطر نشان کرد : شورای جهادی دانشجویی می تواند با ترسیم خط مش برای اهداف پیش رو، می توانند چشم اندازی هم برای فعالیت های جهادی خود داشته باشند و هم در پیشبرد هر چه بهتر طرح اعتلای بسیج سازندگی گام های موثری برداشته شود .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد عصر چهارشنبه در نشست بسیج سازندگی که در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت گروه‌های جهادی در پیشبرد طرح‌های بهداشتی، آموزشی، عمرانی، آب‌رسانی و راه‌سازی و … هم مشکلات دست و پاگیر قوانین واگذاری به پیمانکار را ندارد و هزینه‌های خدمات را کاهش می‌دهد.
وی در ادامه افزود: از گروه‌های جهادی در تأمین ماشین آلات و تأمین مکان استقرار حمایت می‌کنیم.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردمی انتظار داریم بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تأسیس خراسان شمالی منشأ خدمت ویژه باشد.

کد خبر 6063874

دیگر خبرها

  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • وقتی جهادگران لبخند هدیه می‌دهند/هزارخدمت دندانپزشکی در سربیشه
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی امکان پذیر است
  • ساخت واحد مسکونی برای شهروندی نیازمند در تکاب
  • خدمت رسانی جهادگران اصفهانی در نوروز