Web Analytics Made Easy - Statcounter

با سفر مسئولان پرسپولیس به دوحه انتقال ایمن حسین بازیکن ملی پوش عراقی به تیم فوتبال پرسپولیس در هاله‌ای از ابهامات قرار گرفت.

به گزارش شریان نیوز،با سفر بازیکنان و بسیاری از عوامل تیم فوتبال پرسپولیس به شهردوحه قطر برای رقابت برابر تیم الدحیل در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، سفر ایمن حسین مهاجم عراقی تیم فوتبال انفط به تهران برای رسیدن به توافق با مسئولان این باشگاه لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این اولین بار نیست که سفر ایمن حسین به تهران توسط پرسپولسی ها لغو شده است و این موضوع می تواند به ضرر پرسپولیسی ها تمام شود.

بازگشت کمال به تمرینات تیم پرسپولیس قبل از دیدار برابر الدحیل/زمین اسپایر از پرسپولیسی ها گرفته شد

روز گذشته ( 4 شهریور 1397) بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود تا پس از ورودشان به شهر دوحه اقامت کوتاهی را در هتل تورچ داشته باشند و پس از آن در زمین اسپایر که برای تیم ملی فوتبال قطر و بازی های جام جهانی 2020قطرساخته شده است تمرین داشته باشند ولی با نظر مسئولان قطری سرخ پوشان اسپایر را به مقصد شماره 8 ترک کردند و اجازه تمرین در زمین از قبل تعیین شده را پیدا نکردند.در این تمرین همچنین کمال کامیابی نیا که به دلیل سرما خوردگی و لرز حضورش برابر الدحیل به اما و اگر ها کشیده شده بود ، حضور یافت و با سایر بازیکنان تیم به تمرین پرداخت.

سرخ پوشان در 2 نوبت تمرین می کنند

با نظر کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس قرار است بازیکنان این تیم در 2 نوبت صبح و بعدازظهر برای آخرین پیش از رویارویی برابر تیم فوتبال الدحیل در زمین شماره 8 به تمرین بپردازند .قرار است فردا ( سه شنبه 6 شهریور ) تمرین صبح در زمین شماره 8 و تمرین بعداز ظهر این تیم  از ساعت 20 به وقت تهران در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار کنند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تمرین امروز شنبه پرسپولیس در حالی برگزار شد که خانواده یکی از هواداران این تیم در آن حضور داشت.

هوادار بانوی پرسپولیس که ویدئوی حضورش در بازی با سپاهان و ابتلاء به یک بیماری منتشر شده بود امروز همراه با همسر و دو فرزندش در تمرین حاضر شد و با بازیکنان و اعضای کادر فنی صحبت کرد.

در ادامه نیز عکس دسته جمعی یادگاری با خانواده این طرفدار گرفته شد تا او با قوت قلب هرچه بیشتر دوره درمانی خود را پیگیر شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)