Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@18:28:29 GMT

نمایشگاه مد و لباس فاخر ایرانی اسلامی در قرچک + عکس

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۵۱۹۳

نمایشگاه مد و لباس فاخر ایرانی اسلامی در قرچک + عکس

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اولین نمایشگاه مد و لباس ایرانی ــ اسلامی در راستای حمایت از کالای ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری شهر قرچک به همت سپاه پانزده خرداد و با همکاری شورای شهر و فرمانداری این شهرستان در حال برگزاری است.

سرگرد پاسدار علی‌اصغر شهیری، فرمانده سپاه 15 خرداد در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، اظهار کرد: از کالای ایرانی باید حمایت شود تا شاهد اشتغال‌زایی جوانان باشیم اما متأسفانه امروزه شاهد هستیم که پوشش جوانان ایرانی در شأن و منزلت یک جوان مسلمان ایرانی نیست که این باید اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه شامل غرفه‌هایی از انواع پوشاک بانوان و آقایان است که کاملاً از کالای ایرانی و با الگوگیری از سبک اسلامی تهیه شده است. در غرفه آموزش رایگان دوخت چادر که توسط بسیج خواهران برقرار شده بسیجیانی از حوزه حضرت معصومه(س) اقدام به آموزش و دوخت چادر می‌کنند که مورد توجه بانوان قرار گرفته است.

یادآور می‌شود، هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه آشنایی هر چه بیشتر مردم با طرح‌های ایرانی اسلامی پوشاک است که در اختتامیه این جشنواره در روز هشتم شهریورماه، برگزیدگان طرح‌های برتر سبک‌های ایرانی اسلامی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

محمد فرخی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله زنجیرانی فراهانی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران گفت: در آزمون سراسری امسال، دو هزار و ۸۵۰ داوطلب در پنج رشته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک اضافه کرد: از این تعداد شرکت کننده یک هزار و ۹۰۰ نفر زن و ۹۵۰ نفر مرد هستند.

وی گفت: از مجموع داوطلبان شرکت در آزمون سراسری، یک هزار و ۶۵۰ نفر متقاضی شرکت در آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند.

کد خبر 6089275

دیگر خبرها

  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • چند کشور آفریقایی کالای ایرانی می‌خرند؟
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک