Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر حبیبیان در همایش سیاسی کارکنان و سربازان سپاه ناحیه همدان با بررسی ابعاد جنگ‌های اقتصادی، امنیتی و فرهنگی دشمن علیه ملت ایران اظهار داشت: راه مقابله با تهدیدات نرم دشمنان شناخت دستاوردهای کشور، استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود، شناسایی و رفع آسیب‌ها و مشکلات جامعه و در نهایت احیای امید به آینده در بین آحاد جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از راهبرد کلان اردوگاه استکبار در مقابل نظام ما تقابل اقتصادی و فناوری که از طریق تحریم و فشار بر حوزه های سوخت های فسیلی ، حوزه فناوری هسته ای، حوزه بانکی و مالیات ها است.

این استاد دانشگاه قم ابراز داشت: تقابل نظامی از طریق ایجاد جنگ داخلی و مسلح کردن مخالفین داخلی و منافقین، تقابل اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی و جنگ روانی و تبلیغاتی که از طریق جنگ سایبری، تبلیغی و هنری و رسانه‌ای به پیش می‌برند نیز از دیگر راهبردهای کلان اردوگاه استکبار در مقابل نظام ما است.

وی افزود: رسانه‌ها ابزار جنگ نرم دشمنان هستند که از طریق آن با استفاده از ابزار های هنری اهداف شیطانی خود را پیش می‌برند.

حبیبیان گفت: در شرایط کنونی راهکار مقابله با توطئه دشمنان در وهله نخست ایجاد یک قرارگاه اقتصادی و تلاش شبانه‌روزی برای به ثمر رسیدن آن است؛ سپس با مقاومت و ایستادگی و ایجاد وحدت و یکپارچگی کشور می‌توان بر توطئه‌های دشمنان فائق آمد.

وی عنوان کرد: همچنین چشاندن طعم عدالت در جامعه با شناسایی راه‌های رانت و فساد و قاطعیت در برخورد با مفسدین و گماردن افراد پاکدامن در مدیریت‌ها می‌تواند جامعه را متحد و مستحکم کند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: جنگ نرم سپاه همدان حبیبیان دستاوردها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت‌های این استان در بخش‌های مختلف گفت: نمایشگاه امکان تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری، امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴- تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از غرفه و شرکت‌های مختلف مازندران در نمایشگاه اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های مناسبی در حوزه کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های نمایشگاه اکسپو نگاه فرابخشی و فراکشوری به موضوعات است، افزود: این نمایشگاه موجب می‌شود در زمینه‌های صادراتی یکپارچگی مناسبی ایجاد شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه ایجاد زمینه‌های صادراتی و توسعه آن، ایجاد اطمینان در کشاورز برای تولید محصول بیشتر است، گفت: از اهداف این نمایشگاه توسعه در زمینه‌های ایجاد شده است و موانع موجود در راه صادرات انواع محصولات تولیدی کشور رفع شود.

نوری با بیان اینکه نمایشگاه تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور فراهم می‌کند، عنوان کرد: در حوزه‌های اقتصادی این نمایشگاه بر روی زنجیره‌های ارزش و به طور طبیعی بر روی زنجیره‌های تامین و ارزش‌آفرین تمرکز کرده است که به نظر دوره آموزشی بسیار خوبی است و فرصت کارآفرینی و توسعه را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها باید از این نمایشگاه برای آموزش کارآفرینی بهره گرفته تا دانشجویان کارآفرین تربیت شوند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه در مازندران زنجیره‌های مختلفی برای ایجاد ارزش افزوده وجود دارد، گفت: ظرفیت این استان نشان می‌دهد که می‌توان بر روی زنجیره‌های دیگر ارزش در استان نیز سرمایه‌گذاری صورت گرفته و آن را توسعه داد.

کد خبر 749149

دیگر خبرها

  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق