Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایلنا نوشت:‌عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص برنامه پنجمین اجلاس در تاریخ ۱۳-۱۴ شهریور هفته آینده گفت: راس ساعت ۸.۵ صبح ۱۳ شهریور اولین جلسه را داریم. دستور اجلاس ابتدا نطق رئیس مجلس خبرگان رهبری است. این بار به دلیل دغدغه اعضای مجلس خبرگان، رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم دستور کار پنجمین اجلاس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران در خصوص سخنرانی رحیم پورازغدی در فیضیه گفت: صدای حوزه را باید از مراجع شنید. مراجع زعمای حوزه علمیه هستند بر این اساس موضع من موضع مراجع عظام تقلید است و این چیز پوشیده‌ای نیست. آیت‌الله مکارم و نوری همدانی موضع گرفتند. برخی بزرگان دیگر که موضع نگرفتند با خود بنده صحبت کردند بنابراین مراجع شناخته شده همین‌ها هستند.

 سید احمد خاتمی در فاصله آماده‌سازی دوربین‌ها برای تصویربرداری جلسه، خطاب به خبرنگاران از آنها پیش‌بینی‌شان را درباره سوال فردا از رئیس ‌مهور سوال کرد که با واکنش خبرنگاران روبه رو شد که به او گفتند: به نظر می‌رسد خبری از استیضاح نیست. فقط می‌گویند قانع نشدند از پاسخ‌های رئیس‌جمهور.

خاتمی در خصوص افزایش قیمت‌ها گفت‌: یعنی آقایان نمی‌توانند قیمت‌ها را کنترل کنند؟ بلیط هواپیما که بخش خصوصی نیست، چرا این اندازه گران شده است؟ افزایش مالیات قانون دارد یا خیر؟ آیا افزایش ۶۰درصدی مالیات قانونی است؟  لوازم روزمره مردم این اندازه گران شده است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه از جلسه نشست با خبرنگاران در آستانه پنجمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان در دوره پنجم  استقبال می‌کنیم، گفت: این حداقل ارتباط با مردم عزیز است که خبرگان را برگزیده‌اند گرچه معتقدیم ارتباط باید صمیمی‌تر از این باشد و مجلس باید برنامه رادیویی تلویزیونی داشته باشد تا موکلان بدانند این وکلا چه کار می‌کنند.

وی  در خصوص برنامه پنجمین اجلاس در تاریخ ۱۳-۱۴ شهریور هفته آینده گفت: راس ساعت ۸.۵ صبح ۱۳ شهریور اولین جلسه را داریم. دستور اجلاس ابتدا نطق رئیس مجلس خبرگان رهبری است بعد نطق‌های قبل از دستور است که حداکثر هر نطقی ۱۵ دقیقه است که باید وقت بگیرند و برای صحبت بیایند. بعد سخنرانی شخصیت مدعو را داریم. این بار به دلیل دغدغه اعضای مجلس خبرگان، رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم دستور کار پنجمین اجلاس است.

سید احمد خاتمی گفت: این را می‌گویم که برخی نگویند این ربطی به خبرگان ندارد؛ در ماده ‌۵۲ داریم به منظور آگاهی مستمر اعضای مجلس خبرگان نسبت به تحولات مهم داخلی و جهانی به ویژه در مسائل مدیریتی فرهنگی، امنیتی و اقتصادی، کمیسیونی متشکل از ۱۱ عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل تشکیل می‌شود. بنابراین موضوع اجلاس میزان تحقق مطالبات رهبری در بهبود اوضاع اقتصادی کشور و حل مشکلات معیشتی مردم است

 

29215

کلید واژه‌ها : حسن رحیم پور ازغدی - دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌ علمیه قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن رحیم پور ازغدی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟

آفتاب‌‌نیوز :

در روز‌های اخیر و همزمان با کاهش نوسانات ارزی و تخلیه هیجانات کاذب از بازار، برخی نمایندگان در اظهارنظر‌هایی عجیب سعی در تخریب ارزش پول ملی کشورمان دارند.

البته که انتقاداتی به افزایش قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی وارد است، ولی نباید فراموش کرد که آنچه در هفته‌های اخیر موجب افزایش قیمت ارز شد، تشدید تنش‌های سیاسی در منطقه بود و با آرام شدن فضا از شدت نوسانات ارزی هم کاسته شد.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی