Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@17:54:22 GMT

«صید صنعتی از سوی چینی‌ها» تایید نشد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۶۳۹۵

نماینده مردم بندرلنگه گفت: برای روشن شدن موضوع صید غیرمجاز توسط چینی‌ها به اتفاق معاون صید سازمان شیلات، ۴ روز در تمامی بنادر صیادی حضور پیدا کردیم و با صیادان صحبت‌هایی را به‌صورت رودررو داشتیم، کسی اعلام و تائید نکرد که توسط چینی‌ها صید صنعتی صورت می‌گیرد.

‌ناصر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: همواره و پیوسته مدافع حقوق مردمم هستم و خواهم بود و آن چیزی که برای بنده به‌عنوان فرزند هرمزگان اهمیت دارد، حفاظت و صیانت از حقوق مردم استان هرمزگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از اینکه برخی رسانه‌ها سخنانم را بریده‌بریده منتشر می‌کنند، اظهار کرد: در خصوص فعالیت کشتی‌های چینی که این روزها سروصدا کرده است، وزیر جهاد کشاورزی روز گذشته(چهارم شهریور) در مجلس حضور یافت و مفصل با وی صحبت کردم.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس بر سر منافع مردم و صیادان هرمزگانی و نادیده گرفته شدنشان، تضییع و اجحاف آن با کسی تعارف ندارد، عنوان کرد: در مباحث فنی این موضوع مفصل صحبت کردم و آن چیزی که می‌ماند به‌عنوان دغدغه مردم و صیادان نحوه صید این کشتی‌هاست و تخلفاتی که ممکن است به عدم رعایت صید در عمق ۲۰۰ متر رخ دهد که تذکرات لازم داده شد.

شریفی با اشاره به اینکه در خصوص نحوه صید این کشتی‌ها با وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور صحبت کردم، اضافه کرد: این نگرانی و دغدغه در خصوص نحوه صید، چگونگی قرارداد این کشتی‌ها و کلیت موضوع از سوی مسئولان ذی‌ربط پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه اگر نحوه صید این کشتی‌ها به‌گونه‌ای باشد که هم زیستگاه ماهیان را نابود کند و در آینده لطمات جبران‌ناپذیری به منابع آبزیان خلیج‌فارس و دریای عمان وارد کند، به‌طور حتم از مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گرفته تا استاندار هرمزگان به این موضوع ورود خواهند کرد، عنوان کرد: در حال پیگیری و بررسی این موضوع هستیم و روز گذشته نمایندگان صیادان غرب هرمزگان در مجلس حاضر بودند و دغدغه‌های آن‌ها را شنیدیم و باید تمامی جوانب را بررسی کنیم.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای روشن شدن موضوع صید غیرمجاز توسط چینی‌ها از معاون صید سازمان شیلات دعوت شد و ۴ روز به حوزه انتخابیه رفتیم، در تمامی بنادر صیادی حضور پیدا کردیم و با صیادان صحبت‌هایی را به‌صورت رودررو داشتیم، کسی اعلام و تائید نکرد که توسط چینی‌ها صید صنعتی صورت می‌گیرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه خود را وقف مردم کرده است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی با تبریک دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همه پاسداران جان برکف، اظهار داشت: سپاهیان که در این روزها نامشان بر سر زبان ها است، با ایثار و از خود گذشتگی نام ایران که زنده بود را در عرصه گیتی زنده تر کردند.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این ضربه محکم که به همه جنایتکاران و عالم در صدر آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیسم غاصب و همه حامی آنها از کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای اروپایی در صدر انگلیس، فرانسه و آلمان وارد کردن که با مساعدت های و همکاری سپاه و ارتش قهرمان انجام شد.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان، گفت: لازم است کار بسیار بزرگ عملیات« وعده صادق» که در عرصه منطقه ای و جهانی باعث افتخار ایران اسلامی شده را خدمت مجموعه نیروهای نظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض کنم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی گفت: اگر بخواهیم سپاه را در یک جمله تعریف کنیم، سپاه نهادی است که تکلیف محوری و نتیجه گرایی را به منصه ظهور می رساند، و براساس تکالیفی که مقام معظم رهبری برای سپاه معین کرده، حرکت و امور را قطعا منتج نتیجه خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه سپاه یکی از اضلاع تشکیل دهنده تمدن نوین اسلامی خواهد شد، افزود: یکی از شعارهای محوری و کلیدی مقام معظم رهبری در طول سالیان اخیر که باید جامعه اسلامی به مرحله شکل گیری تمدن نوین اسلامی برسد.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: سپاه نهادی است که با مردم و برای مردم بوده است و همیشه در بین مردم در سیل و زلزله گرفته تا مباحث اقتصادی و تربیتی و اجتماعی و فرهنگی که هر جا نگاه کنیم.خدمات سپاه برای نظام و مردم و چه در سطح بین الملل ملاحظه می شود.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • انتخاب ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی
  • روز زبان چینی 联合国中文日 + پوستر و دانستنی ها
  • تقویت زیرساخت‌های انرژی شهرک‌های صنعتی در دستور کار
  • ممنوعیت تیک تاک آزادی بیان مردم آمریکا را نقض می‌کند
  • زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم
  • ماجرای کنار کشیدن عمو قناد از برنامه «فیتیله‌ای‌ها» چه بود؟ + فیلم
  • مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند