Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@01:44:03 GMT

سن جوانی قد می‌کشد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۶۴۲۲

سن جوانی قد می‌کشد

خبرگزاری میزان- معاون ساماندهی امور جوانان از افزایش سقف و کف سن جوانی تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: افزایش سقف جوانی به ۳۵ سال باعث رشد بیشتر امید در کشور می‌شود. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در بسیاری از کشور‌های دنیا تا ۳۵ سالگی را سن جوانی می‌دانند گفت: درخواست افزایش سن جوانی تا ۳۵ سال با کف ۱۸ سال را به شورای عالی جوانان داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: سن جوانی در کشور در محدوده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال در نظر گرفته شده است.تندگویان اعلام کرد: تا پایان شهریورماه این افزایش سن در شورای عالی جوان به تصویب می‌رسد.وی خاطرنشان کرد: به‌کارگیری این رده سنی (۱۵-۲۹ سال) باعث شده است تا هم با وزارت آموزش و پرورش و هم با وزارت کار دچار مشکلاتی شویم.

معاون ساماندهی امور جوانان ادامه داد: جوانان ۱۵ ساله به لحاظ قانونی در انجام امور اداری و حتی مراجعه به بانک‌ها با محدودیت روبرو هستند، اما با تغییر حداقل این سن به ۱۸ سال این مشکل را برطرف خواهد کرد.به گفته وی این افزایش سقف جوانی به ۳۵ سال باعث رشد بیشتر امید در کشور شود.   انتهای پیام/
منبع: فارس
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جوانان آموزش و پرورش بانک ها شورای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: ۱۰۸ شرکت دانش‌بنیان در بورس حضور دارند؛ امیدواریم تا آخر سال حداقل رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کنند. یکی از مراحل بلوغ بعضی از شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شدن آن ها در بازار سرمایه و مشارکت آن ها با سرمایه مردم است.

او گفت: لزومی ندارد یک شرکت دانش بنیان برای ورود به بورس به معاونت علمی مراجعه کند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: آن جایی که بحث کلان داده‌ها مطرح می‌شود یا بحث داده‌های مرتبط با مردم یا امنیت مردم مرتبط می‌شود، صلاحیت شرکت‌ها برای ورود به بورس در یک کارگروهی که در معاونت علمی تشکیل شده، مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون علمی رئیس‌جمهور بیان کرد: شایعه فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال برای فروش سهامشان بی‌اساس است.

او تاکید کرد: صنعت خودرو اگر خصوصی و محدود شود٬ هم خودرو با کیفیت می‌شود و هم به قیمت می‌توان خودرو را عرضه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور