Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:22:45 GMT

دوچرخه سواران سرعت ماده اسپرینت حذف شدند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۶۹۳۸

دوچرخه سواران سرعت ماده اسپرینت حذف شدند

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تيم ملي دوچرخه سواری روز دوشنبه با تركيب محمد دانشور خرم، احسان خادمي، علي علي عسگري درپيست ورزشگاه ولدروم جاكارتا در ماده تيم اسپرينت به مصاف حريفاني از هنگ كنگ، اندونزي، مالزي، هندوستان، تايلند، قزاقستان، چين، ژاپن ، كره جنوبي رفت و از صعود به فينال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت هاي داخل پيست از امروز و در پنج ماده تيم اسپرينت، اسپرينت انفرادی، كايرين ،مديسون و اونيوم آغاز شد و تا جمعه جاری ادامه دارد.

 اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بر اين اساس با پايان ماده تيم اسپرينت طی امروز ،چهارشنبه جاری احسان خادمی و محمد دانشور در اسپرينت انفرادی دور مقدماتی را آغاز می كنند و در صورت پيروزی ، ديدار يك چهارم نهايی عصر همان روز برگزار می شود.همچنين در صورت كسب پيروزی در يك چهارم نهايی رقابت های نيمه نهايی و فينال جمعه برگزار می شود.در ماده اومینيوم كه از چهار رشته تشكيل شده است احمد گنج خانلو روز جمعه رقابت خود را آغاز می كند كه در صورت صعود ، فينال آن عصر برگزار می شود.

ادامه رقابت های دوچرخه سواری در ماده كايرين احسان خادمی و محمد دانشور و در مادهمديسون مهدی سهرابی و محمد رجب لو هم جمعه جاری پيگيری می شود.محمد دانشور در اينچيون كره جنوبی در ماده كايرين و در رقابت با ژاپن، چين و مالزی طلا گرفته بود.

14 دوچرخه سوار (١٢مرد و ٢زن) در ماده های سرعت، جاده و كوهستان به اين رقابت ها اعزام شدند كه برای نخستين بار در تاريخ بازی های آسيايی دو بانو پا به اين بازيها گذاشتند.فرانك پرتو آذر در كراس كانتری چهارم شد كه به گفته رئيس فدراسيون دوچرخه سواری اگر زنجير چرخ دوچرخه در حين مسابقات پاره نمي شد كسب مدال حتمي بود.ماندانا دهقان هم در رشته استقامت و تايم تريل ششم شد كه خسرو قمری در اين باره گفت : اين عملكرد نشان مي دهد پيشرفت خوبی در بخش زنان داشتيم بانوان دوچرخه سواری كه هميشه در مسابقات قهرمانی جزو نفرات آخر بودند نتايج آنها در اين رويداد رضايت بخش توصيف می شود.

بیشتر بخوانید:هاشمی: رقیبان ما از سطح آسیا فراتر رفته‌اند

انتهای پیام/

حذف تیم ملی اسپرینت از رقابت های آسیایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اخبار ورزشی بازی های آسیایی جاکارتا 2018 فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند

نفرات راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.

طرفداری | مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: علی احمدی وفا _ سجاد عباسپور 
پویا ناصر پور _ علی نوربخش 

۶۷ کیلوگرم: امید احمدی _ امیرمحمد یارمحمدزهی
حجت رضایی _ آرمین محب ثابت 

۷۷ کیلوگرم: عارف حبیب الهی _ علیرضا عبدولی 
محمدرضا حجامی _ غلامرضا فرخی 

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _ محمد هادی صیدی 
بهروز هدایت _ ابوالفضل پایدار 

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان _ سید ابوالفضل میرزاده
امیرحسین کریمی _ محمد سروش رنجبر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم