Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد جهانشاهی مدیر کل میراث‌فرهنگی ، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: علاقمندان به بازدید از غرفه استان سمنان و اطلاع از فرصت‌های سرمایه گذاری گردشگری این استان می‌توانند همه روزه تا هفتم شهریور ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ از غرفه ۳۰۷ این نمایشگاه بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بزرگ بازار بزرگ ایران (ایران مال)، روز گذشته و با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و جمعی از مسئولان و سرمایه‌گذاران و غیره آغاز به کار کرد.

جهانشاهی تصریح کرد: ایجاد زمینه‌های تعامل میان ارگان‌های دولتی و بخش‌های خصوصی در شاخه گردشگری، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط قوت و ضعف موجود در این حوزه و ارتقای جایگاه این صنعت در میان مسئولان دولتی و مردم از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی افزود:هتل ها، مراکز اقامتی و سیاحتی، موسسات مالی و بانکی و بیمه‌ها، مراکز آموزش هتلداری، نشریات تخصصی و صنایع بالادستی و پایین دستی مرتبط با این بخش از ارگان‌ها و نهاد‌های دخیل در این نمایشگاهند که توانمندی‌ها و دستاورد‌های خود را به معرض نمایش گذاشته اند.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به مجتمع نمایشگاهی بازار بزرگ ایران (ایران مال) واقع در انتهای بزرگراه شهید همت غرب از نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری شهر گردشگر بازدید کنند.

انتهای پیام / گ

جزئیات معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری گردشگری استان سمنان در نمایشگاه شهر گردشگر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد ۳۰ و ۳۱ فروردین در استان کردستان برگزار می‌شود.

اسامی داوران قضاوت کننده در این مسابقات به شرح زیر است:
سرپرست فنی: غلامرضا طاهرخانی (قزوین)
ژوری: امیرحسین رهنما (سمنان) محمد رحیم پور (کردستان)
داوران درجه یک بین المللی: غلامرضا بهارلو (چهارمحال و بختیاری) محمودرضا ستوده (لرستان) احمد تاجیک (تهران) بهنام شیرمحمدی (تهران) هژار عباسی (آذربایجان غربی) محسن جلیلیان (اروند)
داوران درجه دو بین المللی: شیرزاد غلامزاده (لرستان) محمود مدبر (کرمانشاه) مسعود امجدی (تهران) فرید بهرامی (لرستان) سید حمیدرضا موسوی (سمنان) مهدی شهبازی (کرمانشاه) عدنان خدامرادی (کردستان)
داوران درجه سه بین المللی: حامد وکیلی صادقی (تهران)

دیگر خبرها

  • پویش بزرگ کتابخوانی «عید تا عید» برگزار می شود
  • برگزاری مانور رویداد صنعت مالی ایران در مرداد
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان