Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بهمن عسگري نماينده وزن 75- کيلوگرم تيم ملي کاراته بانوان در فينال بازي‌هاي آسيايي با شکست نماينده عربستان به دومين نشان زرين کاراته در جاکارتا دست يافت.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از اندونزي، نهمين روز از هجدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي اندونزي در حالي از صبح امروز(دوشنبه) آغاز شده است که در سومين روز از مسابقات کاراته، بهمن عسگري نماينده وزن 75- کيلوگرم تيم ملي کاراته در فينال بازي‌هاي آسيايي با شکست نماينده عربستان به دومين نشان زرين کاراته در جاکارتا دست يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اين مدال طلا کاروان ورزش ايران در جدول رده بندي مجددا به رتبه چهارم بازگشت.
بهمن عسگري نماينده وزن 75- کيلوگرم تيم ملي کاراته مردان در نخستين مبارزه خود به مصاف نماينده کاراته افغانستان رفت.اين ديدار پيش از پايان وقت قانوني با نتيجه 8 بر صفر به سود عسگري به پايان رسيد.
عسگري در دومين مبارزه خود به مصاف «خان گاخيگو» مغولستاني رفت و پيش از اتمام وقت قانوني مبارزه موفق شد که دومين حريف خود را نيز 8 بر صفر شکست بدهد. بهمن در يک چهارم به مصاف «پونگ ساي » از تايلند رفت و اين ديدار نيز با نتيجه 2 بر صفر به سود نماينده کشورمان تمام شد و نماينده کشورمان راهي نيمه نهايي شد. عسگري در نيمه نهايي با «وي چونگ سو» از چين مبارزه کرد و در پايان با راي داوران به برتري دست يافت و راهي فينال بازي‌هاي آسياي شد. (عسگري صفر (برنده در هانتي) "سو ويچون" از چين تايپه صفر)، عسگري در فينال با "رائف الترکستاني" از عربستان ديدار کرد و اين ديدار با نتيجه 5 بر صفر به سود نماينده کشورمان به پايان رسيد تا دومين مدال طلاي کاراته ايران به سينه بزند.

بهمن عسگري نماينده وزن 75- کيلوگرم تيم ملي مردان کارته کشورمان در اولين سابقه حضور خود در بازيهاي آسيايي موفق شد مدال زرين طلا را از آن خود کند. مهمترين اتفاقي که در مبارزات وزن75- کيلوگرم رخ داد اين بود که عسگري در ديدار مقابل نماينده افغانستان و مغولستان موفق شد پيش از پايان وقت قانوني مبارزه حريفان خود را هشت بر صفر شکست دهد. بهمن در سومين مبارزه خود نيز موفق شد، بدون دادن حتي يک امتياز نماينده تايلند را در پايان وقت قانوني 2 بر صفر شکست دهد و در چهارمين مبارزه و در نيمه نهايي نيز علي رغم اينکه هيچ امتيازي رد و بدل نشد اما بهمن با توجه به تجربه‌اي که داشت موفق شد مبارزه زيباي را از خود به نمايش بگذارد و داوران را مجاب کرد که در پايان وقت قانوني به او راي دهدند و با راهي هانتي برنده اين ديدار شد و به فينال بازي‌‌ هاي آسيايي راه يافت. 
بهمن عسکري دارنده مدال طلا جوانان جهان 2009، مدال طلا اميدهاي جهان 2011، 2 مدال طلا قهرماني آسيا 2013 و 2017، 3 مدال طلا، 4 مدال نقره و 2 مدال برنز ليگ جهاني کاراته وان در سال‌هاي 2013 تا 2018 را در کارنامه خود دارد.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!