Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از دستگیری یکی از افراد مرتبط با ضرب و شتم مأمور پلیس راهور خبر داد.

سردار تقی مهری در حاشیه شصت و سومین کمیته طرح‌های ترافیکی پلیس راهور ناجا که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: شهریور ماه برابر آمارهای سال‌های گذشته جزء مرگبارترین ماه‌های کشور است اما خوشبختانه طبق آمارهای ما تا کنون اتفاق خاصی در معابر، جاده‌ها و شریان‌های اصلی رخ نداده است و امیدواریم اقداماتی انجام دهیم تا میزان تصادفات کمتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهری در پاسخ به سوالی درباره فیلم منتشر شده از ضرب و شتم مأمور پلیس راهور از سوی راننده یک دستگاه لندکروز خاطرنشان کرد: این حادثه روز پنجشنبه اول شهریور ماه رخ داده و محل وقوع آن نیز 12 کیلومتری شهر شیراز در جاده شیراز به کازرون است.

او با بیان اینکه مامور پلیس راهور برای کمک به راننده سواری پژو که دچار حادثه شده بود وارد عمل شده گفت: در همین حین یک دستگاه سواری تویوتا لندکروز که سرعت غیرمجاز داشت واژگون شده که پس از آن درگیری میان این افراد و مامور پلیس شکل گرفت.

مهری با بیان اینکه در پی این حادثه بلافاصله دستور قضایی برای شناسایی و دستگیری تمامی عاملان این اقدام صادر شد، گفت: یکی از این ضاربان دستگیر شده و پرونده آن در مجتمع قضایی فارس در دست رسیدگی است.

او همچنین اقدامات برای دستگیری مرتبط با این اقدام نیز در حال انجام است.

مهری با تاکید بر اینکه بی احترامی و درگیری با ماموران پلیس برابر قانون جرم است خاطرنشان کرد: هیچ کس حق ندارد به ماموران در حال وظیفه بی احترامی کرده یا با آنان درگیر شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همچنین درباره کشته‌های سر صحنه تصادفات نیز گفت: در طرح تابستانه امسال تا کنون 51 درصد از کشته‌های حوادث رانندگی در صحنه تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی زارع گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار "شهید صدوقی" شهر یزد مأموران پلیس راهور در محل حاضر شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین واژگون شده و به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم «هم سن» راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

زارع تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است.

زارع با بیان اینکه علت فوت هر ۲ نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

کد خبر 6089803

دیگر خبرها

  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر