Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان حمل‌ نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پارکینگ دانشگاه آزاد واحد قزوین از هفته آینده در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید جهانگیری در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: ارائه خدمات پارکینگی یکی از وظایف سازمان به شمار می‌رود که بخشی از آن به صورت مشارکت با بخش خصوصی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی عنوان کرد: یکی از نهادهایی که ظرفیت پارکینگی مناسبی دارد و می‌تواند در اختیار شهروندان قرار گیرد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین است. 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: به منظور استفاده عموم شهروندان از ظرفیت پارکینگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، این سازمان تفاهم نامه‌ای با دانشگاه مذکور منعقد کرده است. 

جهانگیری گفت: بنا بر این تفاهم‌نامه پارکینگ دانشگاه آزاد واحد قزوین از هفته آینده از ساعت ۷تا۲ شب در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد. 

وی بیان کرد: تبلیغات و اطلاع رسانی در این خصوص بر عهده سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین است. 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: شهروندان عزیز می‌توانند از این پس در ساعات اعلام شده از پارکینگ دانشگاه آزاد استفاده کنند. 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده جهان نما کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229586 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان نهضت ملی مسکن قرار می‌گیرد
  • جانمایی برای ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان اجرا شد
  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد