Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد اقبالی پیش از ظهر دوشنبه در نشستی خبری با اشاره به کشف یک فقره کلاه‌برداری اینترنتی در استان، اظهار کرد: برخی با ساختن صفحات جعلی در شبکه مجازی اینستاگرام از افراد درخواست کمک مالی می‌کردند.

وی اضافه کرد: کلاه‌برداران پیامی با این مضمون «در بیمارستان گرفتارشده و نیاز به مبلغ ۵۰۰ تا یک‌میلیون تومان دارم، کارت‌بانکی به همراه ندارم در صورت کمک مبلغ را به این شماره کارت واریز کنید» اقدام به کلاه‌برداری می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتای استان البرز ادامه داد: مالباختگان با توجه به اینکه عکس و نام کاربری معتبر بوده اقدام به واریز مبالغ می‌کردند اما بعد از تماس با دوست خود متوجه می‌شدند که در دام کلاه‌برداری افتاده و درخواست از سمت فرد دیگری بوده است.

سرهنگ اقبالی با اشاره به دستگیری کلاه‌برداران اینترنتی در تهران، گفت: آن‌ها به جرم خود اعتراف کرده و مشخص‌شده است بیش از ۲۰ فقره کلاه‌برداری را با این شیوه انجام داده‌اند.

وی در بخش دیگری از کشف ۲ هزار و ۱۰۰ سیم‌کارت جعلی با هویت افراد مختلف در استان خبر داد و گفت: این متهمان با استفاده از مدارک شناسایی اتباع عراقی و افغانی اقدام به فعال‌سازی سیم‌کارت‌ها می‌کردند.

رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: با توجه به تحقیقات انجام‌شده  مشخص شد که تاکنون یک هزار و ۲۰۰ سیم‌کارت تلفن همراه فعال و وارد بازار شده است.

سرهنگ اقبالی همچنین از دستگیری کلاه‌برداران عابر بانک‌ها در این استان خبر داد و افزود: در این زمینه ۲ نفر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: کلاه‌برداران دستگیرشده با روش‌های پیچیده اقدام به دریافت وجه چند برابر موجودی خود می‌کردند که تاکنون به ۲۰ میلیون تومان کلاه‌برداری اعتراف کرده‌اند.

کد خبر 4386206

منبع: مهر

کلیدواژه: سیم کارت موبایل فرمانده انتظامی البرز مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان احتکار شهرکرد مشهد عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف استانداری سمنان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم

به گزارش همشهری آنلاین مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کارهای کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم اما این بانک پرسپولیسی شده است.

کد خبر 847167 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی