Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بزرگ اصناف و بازاریان شهرستان دامغان با هدف تبیین بایسته های بازار اسلامی در شرایط امروز کشور به همت حوزه بسیج اصناف سپاه ناحیه دامغان برگزار شد. ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، سخنرانی سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان امام جمعه شهرستان دامغان و پخش نماهنگ هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب با موضوع حمایت از کالای ایرانی و جنگ اقتصادی دشمنان بر علیه کشورمان از جمله بخش های مختلف این همایش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس از جواد رمضانیان

انتهای پیام/ ت

R41366/P1336/S6,64/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین همایش بزرگ قرآنیان شهرستان فلارد با عنوان ستاره‌های زمین با حضور دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، کریمیان و همچنین مسئول قرارگاه جلسات خانگی کشور برگزار شد.

در این همایش به تشریح برنامه‌های پیش رو و تبیین حرکت عمومی در جامعه ناظر بر مبحث قرآنی پرداخت شد.

در این همایش که در مرکز شهرستان فلارد در مصلی شهر برگزار شد حدود ۲۰۰ مربی جلسات خانگی قرآن حضور داشتند که برای اولین بار در چنین مراسمی به تبادل تجربیات و پیشنهادات پرداختند.

کد خبر 6063529 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی عیدانه در دامغان
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است
  • همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود