Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام محمودی گفت: در طول هفت سال حتی یک راهکار از ضیایی درباره والیبال ندیده‌ام زیرا تخصصی ندارد.

بهنام محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهارات اخیر احمد ضیایی، رییس فدراسیون والیبال در خصوص  اهدای توپ و تور از طرف بهنام محمودی به هیات‌های والیبال استان‌ها پیش از انتخابات  ریاست فدراسیون والیبال و همچنین  پس از با خبر شدن از  قانون بازنشستگی جدید مدیران، گفت‌: در ابتدا باید از رسانه‌ها و به خصوص خبرنگاران  والیبال به خاطر شفاف سازی و انعکاس کامل اخبار این رشته تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌ها توپ و تورهایی بودند که من همه ساله به هیات‌های استانی که دارای زیربنای خوبی در رشته والیبال هستند و در این سال‌ها همواره استعدادهایی را به والیبال ایران معرفی کرده‌اند، اهدا کردم، چرا که من این نیاز را می بینم و حتی زمانی که در سنین نوجوانی مشغول بازی با دوستانمان بودیم با کمبود امکانات مواجه می شدیم و من به عنوان فردی والیبالی چندین سال است که در حد توانم کمک‌هایی را به استان‌ها می‌فرستم.

کاپیتان سابق تیم‌ ‌ملی والیبال ایران افزود: متاسفانه خبرها دیر به گوش ضیایی و دوستانشان رسیده است. شنیده‌ام که کار من را غیر اخلاقی دانسته اند در حالی که این اقدام برای حمایت از رشته والیبال در سطح کشور است. من شخصا دوست دارم که ضیایی چهار سال مدیریتی اش را در فدراسیون والیبال به اتمام برساند، زیرا تغییرات زیاد مناسب نیست.

او تصریح کرد: در زمان انتخابات هیچ گاه چنین کاری را انجام نداده‌ام و پس از انتخابات برای تقدیر از دوستانی که از من حمایت کرده بودند، توپ و تور به هیات‌های برخی از استان‌ها  که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند، اهدا شد. من پنج سال است که این کار را انجام می‌دهم و یکی از دلایل آن نیز در سال‌های اخیر شرایط بد اقتصادی  بوده است . به نظرم کار غیر اخلاقی آن است که کسی  مدرک تحصیلی معتبر نداشته باشد و از آن مدرک برای گرفتن پستی استفاده کند. کار غیر اخلاقی، دادن وعده وعیدهایی است که در توان ما نیست.

بهنام محمودی در ادامه‌ صحبت‌هایش با اشاره به وعده‌هایی که از طرف دوستان ضیایی به او داده شده بود، اما هنوز عملی نشده است، ادعا کرد: پیش از انتخابات فروزان، رییس هیات والیبال ارومیه که یکی از دوستان ضیایی است به او گفته بود که توانایی آن را دارد تا ۱۰۰ میلیارد تومان پول به والیبال تزریق کند و یا این که  منظمی قول ساخت "چشم عقاب" و دیگر امکانات را داده بود که هنوز ما چیزی ندیده‌ایم. باز هم تاکید می‌کنم رییس شدن در این اوضاع بد اقتصادی آن هم در والیبال کار سختی است. دوست دارم ضیایی چهار سال مدیریتش را به پایان برساند تا عملکردش سنجیده شود.

محمودی در پاسخ به این سوال که آیا رسیدگی به هیات‌های استانی که دارای امکانات کمی هستند وظیفه فدراسیون است یا خیر؟ در این باره گفت‌: من از جیب شخصی‌ام هزینه می‌کنم. ضیایی و اطرافیانشان اگر واقعا دلشان برای والیبال می سوزد، ماهیانه ۱۰ میلیون تومان از جیب خودشان و نه از پول بیت المال برای توسعه والیبال هزینه کنند. در حال‌ حاضر نیز ضیایی بازنشسته است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم قانون چه تصمیمی در رابطه با مدیران بازنشسته می‌گیرد.

بهنام محمودی در ادامه‌ صحبت‌هایش، اظهار کرد: ضیایی هفت سال نایب رییس فدراسیون والیبال بود، اما فکر نمی‌کنم که در طول این مدت حتی یک راهکار درباره والیبال داده باشد ، زیرا تخصصی ندارد. او پیش از این فرماندار شهر ما بود و در حال‌ حاضر نیز بازنشسته است و بیشتر درگیر شرکت هولدینگش است.

لژیونر سابق والیبال ایران درباره صحبت‌های ضیایی در رابطه با این که در فدراسیون والیبال دلی کار می‌کند، گفت‌: من زیاد به این صحبت‌ها اعتقاد ندارم. مسیر والیبال را امثالی مانند یزدانی خرم و داورزنی ریل گذاری کردند، اما به عنوان یک کارشناس اعتقاد دارم که سرعت پیشرفت والیبال باید بیشتر شود، اما  با مدیران پشت میز نشین نمی‌توانیم به اهدافمان دست یابیم.  من اخیرا ‌با ضیایی تماس تلفنی داشتم و به او گفتم که برخی از افراد و دوستانی که در کنارش حضور دارند اطلاعاتی از والیبال ندارند و به او مشاوره‌های بدی می‌دهند. نمونه آن در زمان تند صحبت کردن با خبرنگار در فرودگاه بود.

بهنام محمودی در پایان با آرزوی موفقیت برای ضیایی در ادامه‌ فعالیتش در فدراسیون والیبال، گفت‌: پیشنهاد می‌کنم  رییس فدراسیون والیبال زیاد وارد حواشی نشود. من هم اگر کاری از دستم بر آید نه به خاطر ضیایی ،‌ بلکه به خاطر والیبال انجام خواهم  داد و هیچ گاه به دنبال میز و صندلی نبودم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بهنام محمودي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد

محمودی مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به کوچ زودهنگام عشایر به استان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر، عشایری که تازه وارد استان شده بودند دچار مشکلات معیشتی شدند.

بیشتر بخوانید

پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر

وی با اشاره به اینکه این عشایر در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان هستند، افزود: پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت وارد شده به این عشایر در حال انجام است.

محمودی اضافه کرد: زمان تقویم کوچ عشایر به استان با توجه به هماهنگی‌ها انجام شده و مناسب بودن وضعیت چرای دام در خوزستان ۲۵ اردیبهشت است و عشایر از کوچ زودتر از موعد پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • امدادرسانی به ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی طی ۴ روز
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۵ هزار نفر