Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@04:17:44 GMT

طرح شهید دکتر رهنمون در اردل کلید خورد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۷۴۵۴

طرح شهید دکتر رهنمون در اردل کلید خورد

همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته دولت طرح شهید دکتر رهنمون در راستای اعتلای بسیج و خدمات‌رسانی مستمر به مناطق محروم و کم برخوردار شهری و روستایی شهرستان اردل آغاز به کار کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، مهین غفاری مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در اولین جلسه هماهنگی طرح شهید دکتر رهنمون  که باحضور فرماندار،امام جمعه ،فرمانده سپاه ناحیه و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: طرح شهید دکتر رهنمون در راستای اعتلای بسیج و باهدف خدمت‌رسانی مستمر، منظم و قابل رصد به مناطق محروم و کم برخوردار صبح امروز همزمان با سومین روز از گرامیداشت  هفته دولت با همکاری کلیه نهادهای مسئول در حوزه سلامت ازجمله  کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان، سپاه ناحیه شهرستان اردل و شبکه‌ بهداشت  و درمان در شهرستان اردل آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 غفاری افزود: در این طرح دو تیم پزشکی سازماندهی شده‌اند که بر اساس موقعیت جغرافیایی که از بیشترین محرومیت برخوردار دارند، اهدافی برای هر تیم مشخص‌شده که در این مناطق بر اساس اعلام نظر شبکه‌ بهداشت و درمان و سپاه ناحیه اقدام کنند.
 
وی با بیان اینکه این طرح یک بازه زمانی سه ساله دارد عنوان کرد: طی این سه سال علاوه بر خدمات‌رسانی توسط تیم‌ها، میزان ارتقاء سطح سلامت مناطق هدف مورد ارزیابی و پایش قرار می‌گیرد.
 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: خدمات بهداشتی، درمانی و روانشناسی توسط تیم‌های اعزامی ارائه می‌شود و در این طرح رویکرد تیم‌ها بیشتر متمرکز بر ایجاد رابطه‌ای نزدیک و صمیمی بین درمانگر و بیمار است.

 غفاری بابیان اینکه این طرح ازجمله طرح‌های اعتلای بسیج است خاطرنشان کرد: امیدواریم در این بازه زمانی مشخص تحولی از این طرح در سطح سلامت جامعه و شیوه‌های درمان و سبک زندگی ایرانی اسلامی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل

مسعود مثنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی اعلام eoc چهارمحال و بختیاری خبری مبنی بر گرفتار شدن دو فرد عشایر گرفتار در پل روستای زرمیتان شهرستان اردل در گل و سیلاب در اثر فعالیت سامانه بارشی و بالا آمدن سطح رودخانه، دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای دشتک با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مثنوی ادامه داد: نیروهای امدادی پس از دسترسی به حادثه دیدگان نسبت به رهاسازی آنان و استقرارشان در محل امن اقدامات لازم را انجام دادند.

کد خبر 6096816

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان