Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- داستان بسته بودن جاده فشم- دیزین هر ساله تکرار می‌شود و در چند سال اخیر حتی بازگشایی چند ماه آن در فصل گرم نیز منتفی شد و این جاده به طور کل با توجیه تعمیر و بازسازی و نبود منابع مالی برای تعمیر آن به طور کامل مسدود است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، خبر حکایت عجیب جاده همیشه مسدود پایتخت و سکوت معنادار مسئولین در مقابل بسته بودن یک جاده طی دو ماه گذشته در خبرگزاری میزان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این گزارش‌ها با رویکرد بسته بودن جاده فشم- دیزین در ایام پر رفت و آمد سال و به خصوص در فصل تابستان بوده، و حال با توجه به اتمام این فصل هنوز خبری از بازگشایی این جاده نیست و مسئولین وزارت راه و راهداری هیچگونه اظهار نظری قطعی در این باره نمی‌کنند و علت بسته بودن آن از سوی مسئولین مربوطه در استان‌های همجوار پاسکاری می‌شود.  
نکته قابل توجه اینجاست که این جاده با توجه به تصاویر خبرگزاری میزان، به علت وجود خانه‌های ویلایی و لوکس بسته است و خودرو‌های لوکس نیز در آن تردد می‌کنند که این امر توجه تمامی مسافرین را به خود جلب می‌کند، زیرا در شروع این جاده مقداری خاک و سنگ ریخته شده، ولی در ادامه شاهد باز بودن  این جاده و رفت و آمدها خودروهای مربوط به این ویلاها هستیم.  
به عقیده عباس صفری معاون اداره کل راهداری استان البرز این جاده در گذشته از برج ۲ تا ۸ برای تردد مسافران بازگشایی می‌شد که در چند سال اخیر به علت عملیات احداث و بهسازی مسدود است و متولی آن اداره کل راه و شهرسازی است.  
وی در پاسخ به اینکه عملیات بهسازی جاده چقدر زمان می‌برد، گفت: ما مجری بهسازی جاده نیستیم و از زمان اتمام عملیات اطلاعی نداریم، ولی در چند سال اخیر به علت مشکل تامین منابع اعتباری بهسازی این جاده به طور کامل متوقف شده است.

معاون اداره کل راهداری استان البرز در پاسخ اینکه جریان ساخت و ساز خانه‌های لوکس ارتباطی به بسته بودن جاده دارد یا خیر، گفت: این مسیر به چند قسمت تقسیم می‌شود که احتمالا این محدوده به مربوط استان تهران است و من منظور شما از ساخت و ساز خانه‌های لوکس را متوجه نمی‌شوم.  
حال با نادیده گرفتن ساخت وساز‌های خانه‌های لوکس در مسیر  فشم-دیزین تو سط برخی از مسئولین، برخی دیگر منکر وجود ساخت و ساز و خانه‌های ویلایی در این مسیر نیستند، ولی این محدوده را تحت حوزه استحفاضی خود نمی‌دانند و در مورد ان اظهار نظر نمی‌کنند و این موضوع را به حوزه دیگری ارجاع می‌دهند.  
حال با وجود نزدیک شدن به پایان فصل تابستان جاده فشم-دیزین بازگشایی نشد و با شروع فصل پاییز و آغاز بارندگی‌ها در این مسیر قطعا مسئولین توجیح مناسبی همچون بارش برف، ریزش بهمن و ... را برای بسته بودن آن خواهند داشت و باز شدن این جاده را به ۳ ماهه تابستان سال بعد موکول می‌کنند؛ و به گفته برخی از مسئولین این مسیر در آینده نزدیک باز نخواهد شد و مشکل آن همچنان ادامه خواهد داشت، زیرا هزینه تعمیر و بازسازی این جاده تامین نشده است!    
خبرگزاری میزان، آمادگی این را دارد تا پاسخ مسئولین مربوطه درباره علت بسته ماندن این جاده را منتشر کند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جاده مسدود بازسازی تعمیر خانه های ویلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم

روز اول سیزدهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» که با همکاری وزارت علوم و وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است سپری شد و اما نکته قابل توجه حضور کم‌رنگ مسئولین در این جشنواره بود که به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ساغر کتابی، جشنواره تیتر سیزدهم صبح امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور برخی از مسئولان و معاونت‌های فرهنگی و دانشجویانی که از دانشگاه‌های مختلف به شهر مشهد مقدس آمده بودند، در دانشگاه فردوسی افتتاح شد.

بنا به گفته متین منتظمی، دبیر این جشنواره، ۱۲۰ اثر برتر در ۴۲ دسته در این دوره حضور دارند.
در جشنواره امسال آثار ارسالی در حوزه مجازی نیز مورد پذیرش و داوری قرار گرفتند و نگاه ویژه‌ای به بحث رسانه شده است. 

نکته جالب توجه روز اول اما عدم حضور مسئولین عالی وزارت علوم از جمله معاونت فرهنگی و اجتماعی یا رئیس دانشگاه میزبان جشنواره بود.

دانشجویانی که از سراسر کشور در این دوره از نشریات تیتر شرکت کرده‌اند انتظار دارند تا با دیدار بدون واسطه با مسئولین بتوانند دغدغه‌های حوزه نشریات را با آنها در میان بگذارند.

این جشنواره تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در محل دانشگاه فردوسی برپا بوده و دانشگاه‌های سراسر کشور در آن غرفه مخصوص به خود را دارند. دانشجویان آثار و انتشارات خود را در دید مخاطبان قرار داده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران