Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت اقتصادی شهرداری مشهد از سرمایه گذاران علاقه مند برای ایده پردازی کسب و کار در موضوعات مختلف در گلستان کتاب مشهد دعوت کرد.

به گزارش قدس انلاین، معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در اطلاعیه ای اعلام کرده است: معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در نظر دارد در چارچوب رویکرد رونق بخشی به اقتصاد شهر، افزایش سطح رضایت شهروندان، زائرین و گردشگران و بهبود کسب و کارها اقدام به شناسایی و حمایت از فرصتهای سرمایه گذاری و رویدادهای کسب و کار مطرح شده از سوی تمامی سرمایه گذاران محترم، در محدوده گلستان کتاب مشهد نموده و به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت واگذارنماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح های پیشنهادی می تواند در قالب پروژه شامل بهسازی وضع موجود یا ایجاد سازه های سنگین و سبک و رویداد به صورت موقت یا دائم تعریف گردد.

مهلت شرکت در این فراخوان تا بیستم شهریورماه اعلام شده و اسناد آن در آدرس ets.mashhad.ir و ECO.MASHHAD.IR  در دسترس است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کتاب گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان

استاندار لرستان از رایزنی با سرمایه‌گذاران برای مشارکت در بخش‌های دولتی و خصوصی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌‌آباد، ابوطالب شفقت‌ شامگاه سه‌شنبه، در دیدار با جامعه روحانیت لرستان گفت: توسعۀ کشاورزی، بهره‌برداری از معادن و گسترش صنعت گردشگری از جمله ظرفیت‌های مهم این استان است که باید موردتوجه قرار گیرد.

او با اشاره به ضرورت برقراری تمدن اسلامی اضافه کرد: جامعۀ روحانیت با اندیشه‌ورزی مقدمات رسیدن به دولت اسلامی را فراهم کند.

پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه

 استاندار لرستان با تأکید به اینکه دبیرخانه تأمین مالی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در تهران تشکیل شده‌است، یادآور شد: ما تاکنون با ده‌ها سرمایه‌گذار تماس گرفته‌ایم تا در بخش‌های دولتی و عمومی در این استان سرمایه‌گذاری کنند.

شفقت با بیان اینکه تربیت و کمال انسان به‌عهده آموزش‌وپرورش و سایر بخش‌های دولتی است، اعلام کرد: طرحی را باید با گسترش مسجدمحوری ارائه دهیم تا متناسب با رشد فناوری به رشد معنوی انسان افزوده شود.

شفقت تأکید کرد: نیروی انسانی در پیشبرد زمانی در پیشبرد تولید و موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد.

انتهای پیام/‌644/.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود