Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در دومین روز سفرش به استان کرمانشاه صبح امروز در در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با تبریک دهه ولایت و امامت و میلاد با سعادت امام هادی (ع) اظهار داشت: کرمانشاه، استانی با مردم دلاور و ولایتمدار که از شروع دفاع مقدس تا خاتمه آن در حال دفاع از شهر‌های خود و دیگر مناطق عملیاتی بوده و همواره به جهت حضور گروه‌های ضدانقلاب و مخرب درگیر مقابله با اشرار بوده است، چنانکه حوادث پاوه از خاطره مردم این استان و کشور جدا نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده ناجا با اشاره به اینکه مردم پاوه با ایثار و مجاهدت اجازه ندادند گروه‌های ضدانقلاب در منطقه به اهداف خود دست پیدا کنند، گفت: فرمان تاریخی امام خمینی (ره) به رزمندگان روحی دوباره در کالبد آنان دمید که توانستند با قوت و قدرت الهی دست ضدانقلاب را قطع کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: همه مردم چه در این استان و چه در کشور شاهد بودند در این منطقه روزی نبود که شهرهایش زیر بمباران رژیم بعث و حامیان مستکبرش قرار نگیرد، با این وجود مردم غیور این استان جوانان خود را برای دفاع از نظام و انقلاب به مرز‌ها فرستادند.
این مقام عالی انتظامی کشور، شهر‌های سومار، نفت شهر، قصرشیرین و ارتقاعات "بازی دراز" ودیگر مناطق عملیاتی را شاهد این ادعا دانست، گفت: در دهه ۶۰ و در گردنه "چهار زبر" و گردنه "حسن آباد" دشمنان هجوم آوردند و به خیال خودشان این شهر را فتح کردند و دیدیم که با هوشیاری مردم و نیرو‌های مسلح در عملیات مرصاد شکست سنگین و تاریخی خوردند.
وی، تعامل وهم افزایی بین سپاه، ارتش، بسیج و نیرو‌های مردمی را رمز پیروزی بر گروه‌های معاند و منافقین دانست و گفت: گذر از آن دوران پرافتخار سبب شد که امروز شاهد امنیت پایدار در استان و کشور باشیم و این را مدیون شهدا، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و مردم عزیزمان می‌دانیم.
سردار اشتری در ادامه با بیان اینکه دشمن برنامه‌های متعددی را برای ناامن کردن کشور به کار گرفته است، گفت: ناامنی‌های پیرامون کشورمان از جمله در سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان همگی برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده شده بود.
این مقام عالی انتظامی کشور با بیان اینکه به یاری خدا، بیداری مردم و جانفشانی نیرو‌های مقاومت دشمنان نتوانستند به اهدافشان دست پیدا کنند، گفت: مدافعان حرم صد‌ها کیلومتر دورتراز مرز‌ها توانستند با افرادی که به نام دین علیه دین اقدام می‌کردند، مقابله کنند و امروز مرزبانان و نیرو‌های انتظامی نیز با حضور هوشمندانه، مقتدرانه و عالمانه از مرز‌ها و شهر‌های ما حراست کرده و اگر تحرکی از جانب هر کس صورت گیرد در نطفه خفه می‌شود.
سردار اشتری ضمن تشکر از فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه، گفت: ارتقاء اکثر شاخص‌ها نشان دهنده تلاش جهادی کارکنان این مجموعه است که جا دارد از همه این عزیزان تشکر کنم.
فرمانده ناجا با بیان اینکه در بازدید از مرز و برخی پاسگاه‌های مرزی استان آمادگی و روحیه بسیار بالایی در کارکنان دیدم افزود:ارائه آمار توسط جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا نشان از افزایش تجهیزات و امکانات به روز نسبت به سال گذشته دارد.
وی، تکریم وتمجید مردم و مسئولان از نیروی انتظامی را مورد رضایت فرمانده کل قوا دانست و گفت: این برای ما افتخاری محسوب می‌شود و امیدواریم بتوانیم در راستای افزایش امنیت گام‌های بیشتری برداریم.
سردار اشتری ادامه داد: برخلاف تبلیغات رسانه‌های معاند و دشمنان درفضای مجازی امروز کشور در موقعیت مناسبی قرار دارد، البته کمبود‌هایی در رابطه با مسائل اقتصادی وجود دارد که مسئولان در صدد مرتفع کردن این موضوع هستند.
این مقام عالی انتظامی کشور در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی گام‌های بزرگی را در راستای ارتقاء معیشت کارکنان برداشته است، افزود: سعی شده تا در سال گذشته همه مطالبات همکاران پرداخت شود و امیدواریم در سال ۹۸ تصمیمات و برنامه‌های صورت گرفته در این راستا را عملیاتی کرده و نهضت خانه سازی را با قوت پیگیری کنیم.
سردار اشتری افزود: همکاران من در نیروی انتظامی بدون هیچ گونه چشم داشتی در حال خدمت رسانی به مردم هستند و ما وظیفه داریم گام‌های مثبتی را برای ارتقاء معیشت آنان برداریم.
فرمانده ناجا بیان کرد: امروز تجهیزات در اختیار نیروی انتظامی به روز و مجهز و قوی است، البته کمبود‌هایی وجود دارد که در تلاشیم آن‌ها را مرتفع کنیم.
این مقام عالی انتظامی کشور افزود: امروز ناجا جزء دستگاه‌هایی است که مردم بیشترین اعتماد را به آن دارند و این موضوع توسط دستگاه‌های بیرونی مورد ارزیابی قرار گرفته که از این بابت خدا را شاکریم.
سردار اشتری گفت: همواره در صددیم تا با برگزاری دوره‌های مختلف، نیرو‌ها را به سمت حرفه‌ای شدن سوق دهیم و راه اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش مصداق این مدعاست و این موضوع با کمک همه فرماندهان، مسئولان و آحاد کارکنان محقق می‌شود.
وی، اقدامات پیشدستانه و پیشگیرانه را از جمله اقدامات نیروی انتظامی دانست و گفت: بررسی‌های میدانی نشان از پیشرفت در اکثر شاخص‌ها دارد که البته دستگاه‌های مسئول نیز باید نقش خود را دراین زمینه به درستی و کامل ایفا کنند.
سردار اشتری در پایان با تشکر از نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اعضای شورای تأمین، استاندار و همه همکاران در اقصی نقاط کشور، گفت: طی ۶ الی ۷ ماه گذشته همکاران بنده فشار مضاعفی را در راستای تأمین امنیت شهروندان متحمل شده اند و با هوشمندی توانستند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند که جای تقدیر و تشکر از این عزیزان دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه فرمانده انتظامی سردار اشتری نیروی انتظامی تامین امنیت مرزهای غربی مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری متهم به ۸ فقره اخاذی در پوشش مامور انتظامی خبر داد. - اخبار استانها -

سردار نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: در پی گزارش چند فقره اخاذی تحت عنوان مامور از شهروندان در محدوده بلوار رسالت، خواجه ربیع و بهمن توسط مردی جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری خواجه ربیع با بررسی اظهارات مالباختگان و به دست آوردن مشخصات ظاهری متهم، تحقیقات میدانی خود را آغاز و با اشراف اطلاعاتی مخفیگاهش را در محدوده بولوار رسالت شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار نگهبان بیان کرد: در بازجوئی های به عمل آمده، متهم به 8 فقره اخاذی از شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در ادامه از شهروندان خواست؛ از دادن پول و لوازم با ارزش خود به افراد مشکوک که خود را مامور پلیس و نهادهای امنیتی معرفی می‌کنند خودداری کنند و حتماً از آن ها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

سردار نگهبان همچنین در تشریح جزئیات پرونده سرقت های سریالی شبانه در مشهد گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی شبانه قطعات و محتویات داخل خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری شهید" نواب صفوی"، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت ها، گشت زنی های هدفمندی را با همکاری دیگر واحدهای انتظامی در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این که شب گذشته یکی از تیم های کلانتری نواب صفوی هنگام گشت زنی در محدوده خیابان 17 شهریور شمالی مردی را که خودش را در لابلای خودروها مخفی کرده بود دستگیر و در بازرسی از محل یک شاه کلید، تعدادی آچارآلات و یگ دستگاه مانیتور خودرو کشف کردند.

سردار نگهبان گفت: متهم 50 ساله که دارای سوابق متعدد کیفری به جرم سرقت است با توجه به مستندات به دست آمده از دوربین های مداربسته به 42 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودروهای پژو و پراید برای تامین هزینه های مواد مخدر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل