Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفت هزارمین واحد روستایی بازسازی شده با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی در ثلاث‌باباجانی افتتاح شد. ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ثلاث‌باباجانی، هفت هزارمین واحد روستایی زلزله‌زده امروز در روستای «دره‌ژاله» ثلاث‌باباجانی با حضور رحمانی‌فضلی افتتاح شد.

وزیر کشور در سفر خود به استان کرمانشاه از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه از جمله روستای «چم‌زرشک» و «دره‌ژاله» بازدید کرد و در جریان مشکلات زلزله‌زدگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، جلسه شورای تأمین و بازدید از طرح‌های استان از جمله برنامه‌های سفر رحمانی‌فضلی به استان کرمانشاه است.

انتهای پیام /ن

R41380/P1361/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طرح مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌هاست و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ به ریاست طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهید قلیوند استانداری تشکیل شد؛ نجفی در این جلسه اظهار کرد: ظرفیت ایجاد شده در طرح دولت مردمی برای افزایش افزایی املاک و اراضی مازاد بسیار ارزشمند و فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست که حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در این جلسه موارد مربوط به فروش اراضی مازاد ادارات و دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد دانشگاهی مطرح و بررسی شد.

کد خبر 750940

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • سیلاب در روستای قالیچه از توابع شهرستان ثلاث باباجانی
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا