Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > تلویزیون - امیر مهدی ژوله از برداشت نادرست کارشناس مذهبی تلویزیون از مسابقه «خنداننده شو» «خندوانه» انتقاد کرد و تاکید کرد که نتیجه این اظهارنظرهای مشابه را در فصل بعد «خندوانه» خواهید دید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرمهدی ژوله که این روزها به خاطرات خود از سانسورهای تلویزیون می پردازد و کمپینی هم در این رابطه راه اندازی کرده است، فیلمی از انتقاد یکی از کارشناسان مذهبی تلویزیون را منتشر کرد و نوشت: «يك باور غلط درباره سانسور در تلويزيون اين است كه سانسورهاي اعمال شده روي آثار نتيجه كج سليقه گي و بدفهمي ناظر پخش يا ناظر كيفي يا مديران مياني يا حتي نظرات رياست سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه! واقعا نه!

عمده نظارت ها و مراقبت ها براي حفظ اين اثار از گزند افراد و ارگان ها و نظرات جور واجور بيرون از سازمان اتفاق مي افتد. از شوراي نظارت برصدا و سيما بگيريد تا نمايندگان مجلس و دولت و فلان نهاد و فلان مركز تا نظير اين كارشناسان عزيز و حتي مردم.

آنها مراقبت ميكنند كه مثلا خندوانه از چنين گزندهايي دور باشد يا مثلا سريال فاخري مثل سرزمين كهن به چنين روزي كه افتاده نيفتد. يك نمونه اي كه از نزديك ديدم مراقبتهايي بود كه از مجموعه شبهاي برره شد تا قابل پخش باشد و در همان قسمتهاي اوليه به محاق توقيف نرود.

سريالي كه با همين ملاحظات موفق شد نود و دو قسمت پخش شود. ميزان حساسيت ها روي اين سريال آنقدر زياد بود كه هنوز كه هنوز است اسم برره را از تلويزيون نميشنويد، هرگز بازپخش نشده، در هيچ يك از نظرسنجي هاي تلويزيون حضور ندارد و چندين بار تلاش گروه سازنده براي ساخت سري دوم اين مجموعه ناكام مانده ست.

در پست بعدي چند فرازي از اعمال فشارهايي كه به تلويزيون و بالطبع ان به گروه سازنده برره ميشد رو براتون تعريف ميكنم.

ببينيد چطور يك كارشناس در يك برنامه غير مربوط تمام تلاشهاي يك سازمان يك شبكه و يك برنامه را با برداشت غلط و ناصواب زير سوال ميبرد. نتيجه اين اظهار نظر و اظهار نظرهاي مشابه رو در فصل بعد خندوانه و سري بعدي خنداننده شو خواهيد ديد.خداي ناكرده.»

241243

کلید واژه‌ها : مجموعه تلویزیونی خندوانه - چهره‌ها در اینستاگرام - امیرمهدی ژوله - شبکه‌ اجتماعی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: چهره ها در اینستاگرام امیرمهدی ژوله شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خطیر به برکناری از مدیرعاملی استقلال

 
مدیرعامل سابق استقلال نسبت به برکناری‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، علی خطیر مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی هیات مدیره این باشگاه کنار گذاشته شد با ارسال یادداشتی به شرح زیر از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

 «به نام تنها دادگر هستی هواداران عزیز استقلال ایران

با سلام

امروز، پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای ۵ فینال باقیمانده، هم قسم می شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

با نهایت احترام و ارادت

علی خطیر 

هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز

۱۳ اردیبهشت»

دیگر خبرها

  • واکنش خطیر به برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • دفاع دیدنی کارشناس مراکشی از حمله ایران به اسرائیل
  • حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است