Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ ربابه اسدزاده، مدیر مؤسسه قرآنی حنانه گنبد با بیان این خبر گفت: این موسسه در سال 90 با دریافت مجوز از سوی سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت‌های آموزشی و تبلیغی خود را آغاز کرد که تاکنون موفق به برگزاری طرح‌های مختلف قرآنی شده است.
از جمله طرح‌هایی که برای قرآن‌آموزان اجرایی شده است و ادامه دارد، شامل طرح استعدادهای درخشان است که برای نوجوانان 9 تا 13 سال و 14 تا 18 سال اجرا می‌شود و در این طرح، نوجوانانی که استعداد قرآنی دارند، شناسایی و در طول سال برایشان کلاس و دوره‌های قرآنی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین پروژه‌های مربی‌گری پیش‌دبستانی با موضوعات آموزش شبیه‌سازی منزل حضرت زهرا(س) و یا کربلا و ... است که در انتهای پروژه، نمایشگاهی از آثار ساخته شده برپا می‌شود. دوره مربی‌گری پیش‌دبستانی هر 15 روز یکبار برگزار و به شرکت‌کنندگان این دوره مدرک اعطا می‌شود.
وی ادامه داد: در دوره فصل تابستان، حدود 400 نفر در کلاس‌ها شرکت کرده‌اند و پنج مربی در مؤسسه حضور دارند.
وی افزود: دوره تربیت معلم قرآن کریم سطح 1 و سطح 2 از مهرماه 97 آغاز خواهد شد و پس از پایان هر دوره به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه معتبر اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی حنانه گنبد در استان گلستان، شهرستان گنبد، چهارراه راهنمایی واقع شده است.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: استان گلستان گنبد گلستان خبر خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا مؤسسات قرآنی مؤسسه قرآنی تربیت معلم قرآن روخوانی قرآن کلاس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • تربیت مدیران حکمرانی قرآنی طبق اندیشه‌های امام موسی صدر