Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر ارومیه گفت: مصوبه فرمانداری ارومیه در رد مصوبه شورای شهر نهایی نیست و پس از ارجاع مصوبه به شورای حل اختلاف، نتیجه نهایی این شورا قابلیت اجرایی دارد و با شکایت شورای شهر احتمال کشیده شدن به دیوان عدالت اداری نیز وجود دارد. ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ استانها آذربایجان غربی نظرات

حسین پناهی در گفت‌وگو  با خبرنگار تسنیم در ارومیه، درباره رد تصمیم شورا مبنی بر انحلال والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: فعلا شورای شهر در تعطیلی است و به‌محض اینکه اولین جلسه شورا تشکیل شد مصوبه رد شده توسط فرمانداری به صحن شورا ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به‌احتمال‌قوی اعضای مخالف بر مصوبه قبلی پافشاری داشته باشند و بعد مصوبه جدید به شورای حل اختلاف ارجاع داده خواهد شد و نتیجه حل اختلاف  تقریباً خواسته هر دو طرف را  تأمین خواهد کرد و امکان این‌که که برخی از اعضا شکایت خود را به دیوان عدالت اداری ارجاع دهند نیز وجود دارد.

پناهی گفت: تصمیم کنونی فرمانداری در رد مصوبه شورای شهر نهایی نیست و در صورت ارجاع مصوبه به شورای حل اختلاف نتیجه نهایی که صادر خواهد شد قابلیت اجرایی دارد.

عضو شورای شهر ارومیه گفت: این‌که که برخی افراد تصمیم شورای شهر مبنی بر انحلال والیبال را غیرقانونی می‌دانستند کاملاً غلط بود چراکه شورای شهر بر تمام امورات شهرداری وظیفه نظارتی دارد.

پناهی بابیان اینکه فرمانداری ارومیه از اختیارات خود استفاده کرده است گفت: فرمانداری می‌تواند تصمیم شورای شهر را به هر دلیلی رد یا تأیید کند و مرجعی که تصمیم‌گیری قانونی در این خصوص انجام می‌دهد شورای حل اختلاف است.

انتهای پیام/ ز

R41361/P41362/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری

روزنامه عبری زبان معاریو به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ترس صدور حکم بازداشتش توسط دیوان بین‌المللی دادگستری به شدت نگران و آشفته است.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تماس‌های گسترده‌ای با مقامات آمریکایی به منظور جلوگیری از صدور حکم بازداشتش برقرار کرده است.

از سوی دیگر روزنامه تایمز انگلیس نیز اعلام کرد که احتمالا دیوان بین‌المللی دادگستری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقام‌های ارشد اسرائیلی از جمله یوآو گالانت وزیر جنگ، هرتزی هالوی رئیس ستاد کل اتش و برخی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی به خاطر جنگ علیه غزه است.

این روزنامه انگلیسی نوشت که ممکن است حکم بازداشت در اوایل هفته آینده صادر شود.

نتانیاهو مدعی شده است که تصمیم‌های دیوان لاهه بر تصمیم‌های رژیم صهیونیستی تاثیری نخواهد گذاشت، اما می‌تواند تبدیل به روال خطرناکی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه