Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@03:56:01 GMT

پسر ارشد ترامپ هم یقه سی‌ان‌ان را گرفت!

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۹۱۴۵

رکنا: پسر ترامپ مدعی شد، شبکه خبری سی‌ان‌ان روی اشتباه روزنامه‌نگار سرشناسی که در افشای واترگیت نقش داشت، درباره گزارشی از جلسه سال ۲۰۱۶ در برج ترامپ سرپوش می‌گذارد. او کارل برنستین را "یابوی چپ‌گرا" خواند کرد.

به گزارش رکنا،به نقل از پایگاه خبری هیل، کارل برنستین، روزنامه‌نگار کهنه‌کاری که در پوشش رسوایی واترگیت نقش داشت و جیم اسکیتو، خبرنگار شبکه خبری سی‌ان‌ان جزو خبرنگارانی هستند که در ژوئیه گزارش دادند مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ Trump مایل است تا به شورای ویژه رابرت مولر بگوید که دونالد ترامپ درباره جلسه پسر ارشدش با یک وکیل روس که وعده ارائه اطلاعاتی علیه هیلاری کلینتون، نامزد سابق دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری را داده بود، اطلاع داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست جنجالی ژوئیه ۲۰۱۶ در برج ترامپ در منهتن برگزار شده بود.

دونالد ترامپ جونیور یکشنبه در توئیتی نوشت: خنده‌دار است که ببینیم سی‌ان‌ان کارل برنستین، یابوی چپگرا را پوشش می‌دهد. او و جیم اسکیتو، کارمند اوباما قطعا داستان را اشتباه متوجه شده‌اند. با این حال سی‌ان‌ان همه جوره پای آن ایستاده است و از اخبار جعلی حمایت می‌کند. پیشتر سه خبرنگار بابت انتقاد غلط سی‌ان‌ان از آنتونی اسکراموچی (مدیر ارتباطات سابق کاخ سفید) اخراج شدند اما این خیلی بدتر است!

مطلب خبری واشنگتن پست به دنبال گزارشی از سی‌ان‌ان منتشر شد که تاکید داشت مایکل کوهن می‌داند که ترامپ از اقدامات روسیه حین انتخابات مطلع بوده است. واشنگتن پست نوشت، این اطلاعات از گفت‌وگو با لنی دیویس، وکیل کوهن به دست آمده است. با این وجود، دیویس در روزهای اخیر تغییر موضع داد و گفت اطمینانی ندارد که آیا کوهن از قبل می‌دانسته که ترامپ درباره مداخله روسیه خبر داشته است یا خیر، خصوصا درباره جلسه در برج ترامپ.

دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد ترامپ در توئیتش به گزارش واشنگتن پست اشاره کرد که با توجه به اطلاعات گزارش سی‌ان‌ان که یکی از نویسندگان آن کارل برنستین بود، نوشته شده بود. یک سخنگوی سی‌ان‌ان گفت: ما از مطلب خودمان دفاع می‌کنیم و از صحت آن اطمینان داریم.

سی‌ان‌ان هنوز به توئیت پسر ترامپ واکنشی نداشته است. رئیس‌جمهوری آمریکا هم شنبه وارد معرکه اقرار دیویس شد. او نوشت: وکیل مایکل کوهن درباره اظهاراتش شفاف‌سازی کرد و گفت موکلش نمی‌داند که آیا رئیس‌جمهوری آمریکا از نشست برج ترامپ که حاصلی هم نداشت، مطلع بوده است یا خیر. پاسخ این است که من درباره این جلسه اطلاعی نداشتم. باز هم شاهد یک داستان جعلی دیگر از یک رسانه جعلی دیگر هستیم!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ترامپ Trump اخبار برج پسر اشتباه روزنامه نگار ترامپ عکس ایران تهران فیلم دختر عجیب روزنامه فوتبالیست مشهور پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه

به گزارش «تابناک» به نقل از  خبر نامه امیر کبیر، سعید موسی‌نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲ دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

پیکر این دانشجو شامگاه ۱۳ اردیبهشت در اتاقش در کوی دانشگاه تهران پیدا شده است.
 
روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در پیامی با تایید مرگ سعید موسی‌نژاد، درگذشت او را به خانواده و هم‌کلاسی‌هایش تسلیت گفته است.


سعید موسی‌نژاد دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران

سعید موسی‌نژاد، اهل اردبیل بود و ساعاتی پیش از اقدام به خودکشی در پستی در اینستاگرامش سخنان آخر خود را منتشر کرده بود.

در هفته‌های گذشته خبر خودکشی و مرگ دست‌کم دو پزشک در شهرهای تهران و جاسک نیز منتشر شد
 
رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران در آبان ماه سال گذشته از خودکشی منجر به مرگ ۱۶ دستیار پزشکی (رزیدنت) طی یک سال خبر داده بود.
 
اگر شما یا نزدیکا‌نتان به خودکشی فکر می‌کنید، در ایران با «اورژانس اجتماعی» به شماره تلفن ۱۲۳ یا «اورژانس شهری» به شماره ۱۱۵ یا «صدای مشاور» با شماره ۱۴۸۰و  یا «اورژانس روانپزشکی تهران» با تلفن ۴۴۵۰۸۲۰۰ تماس بگیرید.
 

دیگر خبرها

  • جزئیات طرح آتش‌بس از زبان عضو ارشد حماس
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • گزارش تصویری | نشست خبری هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...