Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@16:04:08 GMT

2053 نفر در رقابت های ملی کتابخوانی رضوی تقدیر شدند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۹۲۰۲

2053 نفر در رقابت های ملی کتابخوانی رضوی تقدیر شدند

«اسماعیل جانعلی پور» درحاشیه جشنواره کتابخوانی رضوی استان مرکزی در اراک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 858 هزار نفر در این مسابقات شرکت داشتند که از هر استان 15 نفر شایسته تقدیر شناخته شد.
وی اظهارداشت: در این مسابقات 600 هزار بزرگسال، 150 هزار کودک، 70 هزار نوجوان و 15 هزار به شکل خانواده گی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیرجشنواره کتابخوانی رضوی گفت: کودکان شرکت کننده در این جشنواره 10 هزار فیلم و تصویر در بخش نقاشی و پویش را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.
جانعلی پور افزود: آستان قدس رضوی نقاشی همه کودکان جشنواره کتابخوانی رضوی را به عنوان اسناد رخداد بزرگ‌ فرهنگی نگهداری می کنند.
وی، عشق به اهل بیت، علاقه به آموختن و فراگیری و توجه به فرهنگ مطالعه را از دلایل استقبال شرکت کنندگان در جشنواره کتابخوانی رضوی عنوان کرد.
وی اظهارداشت: جشنواره کتابخوانی رضوی فرآیند یک ساله دارد که از مهرماه پارسال کلید زده خورد و تا شهریور امسال ادامه یافت.
رئیس جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: 700 عنوان کتاب برای انتخاب منابع این جشنواره معرفی و 500 سوال در بخش مکتوب طراحی شد.
جانعلی پور افزود: 100 هزار کتاب هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برای استفاده شرکت کنندگان در سه هزار و 400 کتابخانه استان ها توزیع شد.
جشنواره کتابخوانی رضوی تاکنون در سه دوره برگزار شده است که در دوره اول 238هزار نفر، در دوره دوم 640 هزار نفر و در دوره سوم 858هزار نفر شرکت کردند.
در این آیین 24 نفر از شرکت کنندگان جشنواره کتابخوانی رضوی استان مرکزی شایسته تقدیر شناخته شدند.
جشنواره کتابخوانی رضوی از مجموعه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که ششمین دوره آن ریر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.
6991/6013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آستان قدس رضوی جشنواره بین المللی عشق کتابخانه های عمومی نقاشی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید

مراسم تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی دهقانی فیروزآبادی؛ رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود.

هدف از برگزاری مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور، تقدیر از استادانی است که در راستای فرهنگ شاگردپروری اهتمام داشته و به نوعی در کنار مسئله آموزش به امر تربیت و پرورش هم توجه ویژه داشته‌اند.

بنیاد ملی نخبگان از تشکیل "هسته‌های استادمحور علمی و فرهنگی" پشتیبانی می‌کند + شیوه‌نامه

 این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شده‌اند. در این راستا، از 20 هزار دانشجو از 50 دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی نظرسنجی شده  و نهایتاً اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کرده‌اند، برای تقدیر در این مراسم دعوت شده‌اند.

 این مراسم از ساعت 19 تا 21 به همت بنیاد ملی نخبگان در هتل بین‌المللی اسپیناس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد