Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@02:11:45 GMT

کشف 6528 کیلوگرم انواع مواد مخدر در البرز

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۹۵۴۴

کشف 6528 کیلوگرم انواع مواد مخدر در البرز

سردار سید جعفر حسینی روز دوشنبه درجمع خبرنگاران، افزود: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 168 درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: با کشف این مواد مخدر 344 قاچاقچی، 6هزارو 695 خرده فروش دستگیر و 115 دستگاه خودرو سبک وسنگین از قاچاقچیان کشف شد.

وی افزود: دراین مدت نیز با اجرای طرح های پاکسازی 6 هزارو 110 معتاد جمع آوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز در سال جاری را مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر برشمرد و از خانواده ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر خواست تا مراقبت بیشتری ازفرزندان خود داشته باشند.

وی به اجرای طرح های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و افزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف درحال اجرااست که به صورت مستمر در مناطقی مثل حصار، مهدی آباد و ملک آباد با برنامه ریزی های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می شود.

حسینی با تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت : نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می کند و اجازه نمی دهد که جامعه از سوی این افراد ناامن شود.
46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان البرز جامعه مرگ مواد مخدر نظم و امنیت رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته