Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی  از برگزاری ۸۰۰ برنامه فرهنگی دینی به مناسبت دهه ولایت و امامت در استان خبر داد و گفت: تبلیغات اسلامی هم‌زمان با آغاز دهه ولایت و امامت ویژه‌برنامه‌های فرهنگی دینی را در سطح مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی استان البرز برگزار خواهد کرد.

وی در ادامه اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد و حسینیه‌های استان البرز را گامی مهم از سوی این سازمان در راستای برنامه‌های دهه ولایت و امامت برشمرد و افزود: مراسم و برنامه‌های دهه ولایت و امامت در ۱۰۰ موسسه، ۵۰ کانون فرهنگی دینی، ۱۸۰۰ هیئت مذهبی و ۸۰۰ مسجد این استان با همکاری هیئت‌امنا مساجد و حسینیه‌ها، روحانیون مستقر و مبلغین اعزامی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز برگزاری مراسم سخنرانی به‌منظور تبیین واقعه غدیر خم، کرسی تلاوت قرآن کریم، حلقه صالحین، قرائت خطبه‌های نهج‌البلاغه، مولودخوانی، اهدا جوایز به جوانان فعال و بانشاط مساجد استان، مراسم جشن، دیدار روحانیون مستقر با خانواده‌های شهدا و مدافعین حرم، جشن امامت و ولایت را ازجمله برنامه‌های این دهه اعلام کرد.

مسعودی بابیان اینکه تلاش در راستای تبیین واقعه غدیر خم یکی از وظایف مهم تبلیغات اسلامی است، خاطرنشان کرد: تبیین واقعه غدیر خم که نماد بارز مبارزه با ظلم، خودخواهی، حمایت از مظلوم، صلابت و قدرت اسلام است یکی از وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری باید تلاش کنیم تا واقعه غدیر خم را به معنای واقعی به جوانان جامعه بشناسیم و این امر با برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی اثرگذار محقق می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: البرز دهه ولایت مسعودی تبلیغات فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت؛

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901597

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل